C702 i Aparat 3.2 MPix

+1 głos
wizyt: 1,975

Kwestia jest taka że telefon wziąłem w Play. Telefon ma dopiero 1.5 miesiąca a zaliczył już 2 naprawy -.-. Pierwsza w dniu  podpisania  umowy, czyli w dniu jego otrzymania, po wpisaniu kodu Pin zawieszał się i wyłączał. Więc go oddałem swoje 14 dni  odczekałęm otrzymałem go spowrotem. Po 5 dniach telefon znowóz  zaczął robić to samo. Oddałem swoje 14 dni odczekałem. Telefon odebrałem wczoraj, po 2 naprawie i co się okazuje ?! Aparat jest popsuty. Wcześniej zdjęcia robił normalnie, a teraz włączam go, a on sięnawet nie włącza. Postanowiłem nie od dawać telefonu do naprawy, tylko wgrałem najnowszego softa z Sony Ericssona. Aparat się włącza, ale niesamowicie trzeszczy, strzela, wyświetla co prawda o braz,  ale tka przerywany, maxymalnie śniegiem przerywany, no dosłownie popsuty.

 

Moje pytania : (jeżeli mógłbym liczyć  na pomoc :( )

1. Czy  po aktualizacji oprogramowania z oficjalnej strony Sony Ericssona, przy pomocy płtyt dołączonej do telefonu, nie stracę gwarancji ? NA forach  piszą że nie, bo to tylko aktualizacja.

2. Po ilu popsuciach telefonu należy się jego wymiana ?! Ludzie piszą że 3, inni że przy 4 pospuciu :/

 

3. Czy nei da się  tego jakoś zrobić, żeby uniknąć kolejnych dni bez telefonu. Bo te łajzy z PLAY, nie mają  niegdzie ( w żadnym z 4 punktów w moim mieście) telefonów zastępczych, bo ponoć powychodziły do klientó (piekna, neizawodna telefonia komórkoa :) )

 

Pozdrawiam .

11 czerwca 2009 w Telefony i smartfony przez użytkownika smatryk Poziom 5 (2,830)
   

7 odpowiedzi

0 głosów
co do pytania 3 zdaje mi się, że sprzedawca musi zapewnić jakiś telefon zastępczy
a jak nie to wiem, że nie chcesz zapewne tego robić, ale kup jakąś padakę w komisie żeby tylko można było dzwonić / pisać SMS i jakoś może przeżyjesz czas serwisu
pozdrawiam
odpowiedź 11 czerwca 2009 przez użytkownika zeratul Poziom 6 (6,650)
0 głosów
Teraz możesz żądać zwrotu pieniędzy albo nowego telefonu.
Oddawałem telefon w play na gwarancję to zapisała mnie ekspedientka na listę oczekujących na tel. zastępczy i się doczekałem. Jak oddawałem drugi raz telefon na gwarancję to napisałem do LG i przysłali mi kuriera i telefon wrócił za 7 dni. Lepiej napisz do serwisu sony ericssona i powiedzą co i jak. A telefon zastępczy pożycz od kolegi albo kup w lombardzie nokie 3310 za 30zł

A co do aktualizacji Softu to raczej nie pomoże. Pewnie przy składaniu telefonu w serwisie coś uszkodzili w środku. Mi aparat w k300i się psuł po tym jak wpadł do wody :P

Adres do supportu SE: http://www.sonyericsson.com/cws/common/contact/contactusemail/phones?lc=pl&cc=pl

Napisz dziś to może jutro odpiszą. Dokładnie opisz co się dzieje, że telefon był w serwisie itd. Jutro powinni odpisać na podanego przez Ciebie maila. Mi LG odpisało następnego dnia.

Pozdrawiam
odpowiedź 11 czerwca 2009 przez użytkownika assistant Poziom 8 (44,040)
0 głosów
Po pierwsze ten telefon to niezły bubel. Sam go miałem, ale tylko jen dzień an szczęście. Miałem to szczęście,że zamawiałem go przy przedłużeniu umowy kurierem i mogłem go wymienić w autoryzowanym salonie ery, nie ma tej opcji przy zakupi stacjonarnym. Moje spostrzeżenia pierwszy miał bad piksel świecący na zielona na środku wyświetlacza, drugi źle zainstalowaną uszczelkę, trzeci ten sam problem co u Ciebie nie odpalał. Babka z ery nie wytrzymała i zaproponowała mi E51 i dobrze zrobiła

Oprogramowanie można aktualizować samemu jest to wręcz zalecane poprawia stabilność telefonu czasem dodaje nowe funkcje, ni powoduje utraty gwarancji.
Do aktualizacji musisz mieć w pełni nakładowy telefon (wiadomo nie może się wyłączyć w trakcie) i aplikacje update service

Na twoim miejscu domagał bym się wymiany telefonu na nowy telefon, a najlepiej inny model. Telefon posiada prawdopodobnie jakąś wadę fabryczną której specjaliści z serwisu nie potrafią usuną. Niestety ten model nie jest tak doskonały jak K800i
odpowiedź 11 czerwca 2009 przez użytkownika cza12ster Poziom 8 (45,860)
0 głosów
1. Stracisz gwarancję jeżeli zrobisz upgrade do nie oryginalnego softu. Wgrywając soft oryginalny nie traci się gw.

2. 3 popsucia, do 3 razy sztuka jak to mówia. Ja bym w twoim przypadku rozwiązał umowe z ich winy.

3. Telefon zastępczy to jest obowiązek, płacisz-wymagasz-dostajesz. Nie dostajesz-nie płacisz. Jak w 2 pkt. jeżeli tak traktuje sie tam klienta to lepiej uciekaj do innego operatora.
odpowiedź 11 czerwca 2009 przez użytkownika radeks Poziom 1 (180)
0 głosów
Po drugim oddaniu do serwisu telefonu, zadzwoniłem z innego tel. na biuro obsługi klienta i dosłownie przez 10 minut jeździłem po pani która odebrała. Gadała z jakimś tam szefem swoim w międzczasie i za fakt iż bez telefonu zastępczego błem kope dni, mam dostać rekompensate pieniężną, w frmie złotówek do wydzwonienia, Jutro idę oddać tel po raz trzeci, bo dzisiaj święto było.

Dzięki wielkie za odpowiedzi. Swoją drogą, ja też mam bad pikselka, prawie przy centrum ekranu. :/ Że też wcześniej tego nei zauważyłem. Jutro posiedzę nawet kilka godizn w salnie, póki nie wydadzą mi nowego telefonu, chodźby mmieli dzwonic do swoich szefów. Bo znowóż nie mają zastępczych, a kolejne 14 dni nie wytrzymam bez mojej prawej ręki -.-. Pozdrawiam .. ;]

odpowiedź 11 czerwca 2009 przez użytkownika smatryk Poziom 5 (2,830)
0 głosów
Idziesz do Play i mówisz stanowczym głosem że chcesz wymiany telefonu bo 3 raz się zepsuł a tak raczej być nie może muszą ci go wymienić na nowy myślę że nie oddadzą pieniędzy ale możesz też uprzeć się i wymienić go na inny :)
pzdr Junior.
odpowiedź 13 czerwca 2009 przez użytkownika Junior Poziom 5 (3,600)
0 głosów
1. Poprzez update softu nie ma takiej opcji abyś stracił gwarancje. Jest to nawet polecane przez producenta. Co innego downgrade, ale to inna bajka.

2. Zależy, Pamiętaj o tym że telefon kupowałeś u operatora (Play), a nie u producenta (Sony Ericsson), Z tymi wymianami jest różnie Jednym wymieniają po 1 razie, innym po 5 wizytach. Pociesze cię Zdarza się że po wielu problemach z fonem operator wynagradza klienta lepszym aparatem.

3.Zawsze możesz złożyć skargę !! Dzisiaj bardzo rzadko ktoś otrzymuje telefon zastępczy.
odpowiedź 13 czerwca 2009 przez użytkownika Kosin11 Poziom 4 (1,960)
...