Witam, kupiłem w sklepie benchmark.pl kartę gainward 9600gt, która okazała się nie działać. Komputer startując identyfikował ją poprawnie ale gdy załadował się windows (xp pro sp3 wszystkie poprawki, najnowsze sterowniki) karta działała tylko w podstawowych trybach (640x480,1024x768) i nie była rozpoznawana przez system. Problem powtarzał się na 3 komputerach o różnej konfiguracji (o wiele przekraczającej minimalne wymagania karty graficznej). Instalowanie różnych wersji sterowników nie pomagało, ponowne stawianie systemu również. Wysłałem więc kartę do serwisu mając nadzieję że zostanie ona naprawiona tudzież wymieniona na nową. Jakież było moje zdziwienie gdy otrzymałem zwrot z adnotacją że karta jest sprawna. Jednak u mnie usterka nadal występuje. Tutaj moje pytanie: czy możliwe że kartę w serwisie sprawdzili na tyle niedbale że nie wykryli tak oczywistej awarii? Chciałbym odesłać kartę jeszcze raz ale nie mam zamiaru czekać kolejne 3 tygodnie na taki sam rezultat testów, próbowałem dzwonić do działu reklamacji benchmark.pl ale "dziwnym" trafem nie jestem się w stanie dodzwonić ani z komórki ani z telefonu stacjonarnego. Bardzo proszę o jakąś radę, nie mam już pojęcia co robić, nie kupie przecież nowej karty graficznej...
Pozdrawiam,
Adam