Niedziałające filtrowanie

+1 głos
wizyt: 1,342
Nie działa mi filtrowanie (chyba) w grach, krawędzie po prostu są kanciaste, nierówne i jak się poruszasz to tak jakby pływały te kanty, albo mrówki po nich łaziły, tak jakbym totalnie wyłączył filtrowanie i AA.

- nie jest to wina karty graficznej ani sterowników karty (sprawdzałem na dwóch różnych kartach i różnych sterownikach, były też dwa formaty)
- nie jest to wina systemu, sprawdzałem na xp i viscie na dwóćh różnych dyskach
- tak, próbowałem instalować starsze stery do płyty - nic, na nowych też nic
 
Nie mam cholernego pojęcia co to może być.
 
Sprzęt:
 
OS: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6001) Service Pack 1 (6001.vistasp1_gdr.080425-1930) (nie ma znaczenia w związku z powyższym)
 Mobo: asus p5k pro
BIOS Date: 03/18/08 15:42:20 Ver: 08.00.12
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU     E8200  @ 2.66GHz (2 CPUs), ~2.7GHz
Memory: 2046MB RAM OCZ 800MHz
Grafa nie ma znaczenia w związku z powyższym, ale Gigabyte GF8800GTS 512DDR3.
 
Wymiękam, błagam o pomoc.
16 września 2008 w Gry przez użytkownika c0m4r Poziom 1 (130)
   

3 odpowiedzi

0 głosów
Hmm... przecież filtrowanie anizotropowe nie wpływa na gładkość krawędzi tylko na dalekie szczegółowe widzenie. Jeżeli chcesz mieć równe krawędzie to włącz w sterownikach anti-aliasing i wyłącz opcję "sterowane przez aplikację".
odpowiedź 17 września 2008 przez użytkownika Dragon Poziom 6 (8,300)
0 głosów
Spróbuj pobawić sięz rozdzielczością i szybkością odświeżania. Niby nie o to chodzi a czasami niezłe kwiatki wychodzą z tego tytułu.
odpowiedź 19 września 2008 przez użytkownika 2green Poziom 5 (4,620)
0 głosów
Witam.
Podstawa - jaki monitor? Jeżeli LCD, to czy używasz rozdzielczości natywnej?
odpowiedź 24 września 2008 przez użytkownika ZeeWolf Poziom 1 (220)
...