Jaki zestaw komputerowy ?

+1 głos
wizyt: 2,557
Witam mam problem..hmm nie znam sie dośc dobrze na komputerach i częsciach.. no moze trochę.. chciałem sam zlożyć komputer do  4 tys. MAX ! od podstaw wybrac czesci itp..jesli macie propozycje i mozecie mi pomoc to czekam na wasze odpowiedzi :) aha zaznaczam ze chce go do gier !! i oczywiscie w tej cenieu musi sie zmieścic MonitoR !!! =]
26 września 2008 w PC przez użytkownika Native Poziom 3 (590)
   

30 odpowiedzi

+1 głos
 
Najlepsza odpowiedź
Przepraszam przepraszam ;-) rozgadaliśmy się ;-)

procesor Intel Q6600 = 540zł
[Q9300=770zł stara cena, Q9400=760zł, Q9550=900zł]
płyta GigaByte GA-EP45-DS3R = 340zł
[nie mam weny szukać innych ;-) ]
pamięć ram OCZ 2x 2GB DDR2 1066MHz Reaper EPP CL5 = 380zł
[Geil=490zł, Patriot=400zł]
grafa Radeon 4850 = 500zł
[GF9600 Gigabyte pasywny=350zł, GTX260=850zł, R4870=780zł]
nagrywarka Pioneer DVR-216DBK sata = 80zł
[LiteOn, Asus ..]
dyski 2x Raid0 WD Caviar RaidEdit.2 500GB 7200 16MB = 580zł
[2xSeagate Barracuda ES 7200 500GB 16MB ST3500630NS=580zł]
zasilacz OCZ GameXStream SLI 700W 120mm LED = 350zł
[Chieftec CFT-750-14C 750W=300zł]
obudowa DOWOLNA wiatrak 80-90mm na przód, 80-120mm tył i otwory boczne dla procka i grafy = 100-250zł
monitor:
22" Samsung SyncMaster 223BW = 880zł
22" iiyama ProLite E2207WSV-B1 black = 750zł
(to są matryce TN, jeśli chcesz lepszą matryce to już wybierzesz sam w sklepie)
klawiatura Logitech, myszka Logitech np. MX1000 za 190zł, podkładka pod mysz np. QcK ;-)
---------------------------------------------------
Wychodzi około 4000zł, nie wliczam Windowsa i generalnie oprogramowania, bo to zawsze można kupić na spokojnie za miesiąc ;-) Jak wypróbujesz wersje testowe :-D
---------------------------------------------------
Mam nadzieję, że się nie pomyliłem bo jestem po wykładach i ledwo żyje ;-)
odpowiedź 27 września 2008 przez użytkownika Rufus Poziom 6 (6,320)
wybrane 9 listopada 2013 przez użytkownika TheSpeed
+1 głos
Procesor Intel Core2 Quad Q9450 2,66 GHz (S775/45nm)Box 1 szt. 915.00
Pamięć RAM OCZ Technology 2x 2GB DDR2 1066MHz Reaper EPP CL5 Heatpipe 1 szt. 360.00
Płyta główna Gigabyte GA-X48-DQ6 1 szt. 786.00
Dysk twardy IDE/SATA Seagate 500 GB Barracuda 7200.11 (32MB, Serial ATA II) 2 szt. 400.00
Obudowa Chieftec BA-01B-B-B bez zasilacza 1 szt. 246.00
Karta graficzna GeForce 9600 GT EVGA 512MB HDTV & DVI (PCI-E) KO 1 szt. 449.00
Zasilacz Zasilacz do obudowy Be-quiet Straight Power BQT E5-600W 1 szt. 374.00
Wentylator procesora Scythe Ninja 2 1 szt. 136.00
Razem brutto: 3666.00 zł
Razem netto: 3004.96 zł
odpowiedź 26 września 2008 przez użytkownika GreQonE Poziom 10 (123,890)
+1 głos
To jest z cenami z komputronika, wiec kupujac na allegro np. badz w jakims sklepie komputerowym bedziesz mial przynajmniej z 200 zl taniej, dzieki czemu zmiesci sie jakis monitorek do tego :)
odpowiedź 26 września 2008 przez użytkownika GreQonE Poziom 10 (123,890)
+1 głos
Btw, ten zestaw ma dwa dyski po 500gb Seagate, aby zrobic z nich Raid0. (Macierz laczy dwa dyski, ktore po polaczeniu dzialaja jak jeden, oferujac podwojona wydajnosc)
odpowiedź 26 września 2008 przez użytkownika GreQonE Poziom 10 (123,890)
0 głosów
@GreQonE
OMG, GreQonE bredzisz. Do gier 2 rdzeniowy procesor będzie lepszy, jeżeli już quad to Q6600 (ma wypracowaną renome jeśli idzie o 4x 2.4GHz i OC) (oszczędza gość 300zł), płyta główna za prawie 800zł? bez jaj ... za 400-500zł będzie miał taką samą tylko bez naklejki EXTREME na obudowie, GF9600 ... nie wypada się śmiać, tu trzeba płakać, to jest zestaw z media markt? albo mocny procesor i równie mocna grafa, albo nie wygłupiajmy się .. poza tym można GF9600 Gigabyte pasywnego za 360zł i nie będzie nawet komputera słychać (oczywiście dobrze wentylowana obudowa), odnośnie Chieftec BA-01B-B-B = co za brzydka buda :-/ co do chłodzenia to widać kolega ma doświadczenia z P4 Prescotem? ;-P bo się porywa z armatą na dżdżownicę, przecież to sie nie będzie tak grzać,.. monitor Gateway - dobra poddaje sie, przecież to jest złom, wiesz jak większość gier będzie wyglądać na tym? jak rozciągnięte badziewie, jak panorame to 22" lub więcej! a za pomysł żeby kupować na allegro masz u mnie buziaka, ryzykować 4000zł na zakup niby taniego niby pewnego sprzętu? a potem serwisować gdzie? niech gość wybierze dobry sklep w okolicy..

@Native
zapytaj sie paru kumpli co mają i polecają, monitor koniecznie sprawdź w sklepie przed zakupem .. a takich świrów jak tutaj grasują to nie słuchaj ;-)
odpowiedź 26 września 2008 przez użytkownika Rufus Poziom 6 (6,320)
0 głosów
Rufus 100% poparcie ^^ poprostu szczena mi opadla jak zobaczylem ten zestaw :) W sumie mozna zlozyc zestaw z 2 jajkami + np. 2x4850 na plycie np P5E hmmm ew. Q6600 + np. 4870 napisalbym ci chyba mln zestawow ale wybiore jeden :) no moze 2 :P

Monitor - Samsung SyncMaster 2232BW (22") - ~700zl

zostaje nam 3300 hmmm :)

Obudowa - Antec Three Hundred - 200zl (pozniej dokladasz do niej 2 wentyle na przod)
Procesor - E8400 (480zl) lub Q6600 G0 (520zl) - wzialbym quada :) + na boxie E8400 wykrecisz 4.0 zegar w 6600 G0 juz nie musisz chlodzenie kozackie dac typu Noctua,Scythe (150-200zl + pasta Zalman STG-1 , Arctic 5 , Noctua , LiquidPro)
Plyta - Asus P5E (550zl)(jesli chcesz miec 2 karty graf super do OC) jesli jedna to Asus P5K Pro (350zl)
Pamieci - OCZ Reaper (800 lub 1066) jesli 2 jajowiec to 2x1GB jesli 4 to 2x2Gb lub 4x1GB - (145-180zl) za 2GB
Grafika - 2x4850 (Asus P5E) 900zl , 1x4870 (P5K pro) 750zl
Dysk - np. Samsung F1 340GB x 2 (Raid 0) - 280zl , mozesz wieksze lub Seagate
Zasilacz - jesli 2x4850 to Zasilacz Chieftec 650W 14C (300zl) jesli 4870 to w sumie tez bym tego wzial :-)

i teraz tak : q6600+ p5kPro +4x1Gb + Obudowa + np. 4870 + dyski + zasilka + monitor = 3400 :-)

Dokladasz do Asus P5E = 3600 + chlodzenie na quada np. Noctua NH-U12P (200zl) to juz masz 3800 + zasilke zmieniasz z 650W na 750-850 (+30-100zl) czyli masz max 3900 :) i do tego masz mozliwosc dolozenia drugiej karty 4870 do kompa :) za reszte kupujesz 2xXthermal 12x12 do budy :)


odpowiedź 26 września 2008 przez użytkownika BaMpEr Poziom 8 (45,430)
+1 głos
@Rufus
Hahahahhahahahahahahahahhahahahhaha.
Procesor - Leci spokojnie na 3.6 bez podnoszenia napiecia (wiecej niz podwojne E8600)
Obudowa - Kazdy ma inny gust, ta akurat wybrana jako pierwsza z brzegu
Mobo - na mobo nigdy nie oszczedzamy, DQ6 w odmianie X48 zapewnia najwieksza mozliwa stabilnosc nie tylko przy kreceniu ale i przy normalnym uzytkowaniu.
9600 jest nieco swiezszy, lekko skrecony (w tym przypadku SSC wersja) bije 8800gt (kwestia paru %, a uklad chlodniejszy)
Monitor - LOL?! zlom? Gateway uzywa matryc od samsunga, a te sa jedynymi akceptowalnymi, czemu 19'? Juz wyjasniam.
Co lepiej brac, 24' badz 22' monitor i slabszy pcet czy moze 19' i pcet wypasny? No chyba jasne ze 75% osob wybierze opcje numer 2.
A propo allegro - Allegro to nie tylko nieuczciwi sprzedawcy, naciagacze i wyludzacze. Pamietaj ze tam rowniez wystawiaja sie sklepy - a o to wlasnie tu chodzi, patrzysz na ceny ze sklepow w poblizu, lub po prostu w miescie, bierzesz najtanszy i jedziesz na miejsce.
odpowiedź 26 września 2008 przez użytkownika GreQonE Poziom 10 (123,890)
+1 głos
@Bamper
Wszystko co napisalem nizej.
Jednak rzeczywiscie mozna sie zastanowic nad zmiana na radki w tym przedziale cenowym.
odpowiedź 26 września 2008 przez użytkownika GreQonE Poziom 10 (123,890)
+2 głosów
Właściwie monitor chcialem - Samsung - T220 a karte graficzną chcialem geForce gtx280..ramy do DDR3 jak cosik :)a co do reszty nie znam sie :P
odpowiedź 26 września 2008 przez użytkownika Native Poziom 3 (590)
+1 głos
GreQone nie rozumiem cie , czemu na sile wciskasz cos co jest bez sensu ? :< lub sie klucisz jak nie masz racji ...

Q9450 nie leci spokojnie na 3.6 ! ile mam ci razy to mowic ? quady maja FSB walla ... Q9450 leca na 3.5 i tyle ... , jak ci sie trafi dobra sztuka to wiecej ... przewaznie na FSB 420-430 konczymy zabawe w OC
Mobo na x48 zaraz padne ze smiechu ... wiesz jaka jest roznica miedzy x48 a x38 ? ja ci powiem :) zadna ! :) tylko nie pisz mi bredni w stylu chlodzenie itp itd bo naprawde nie chce sie klucic :)
9600 do kompa za 4000zl ! xD hahah :) do kompa za 1500zl bym tego nie wlozyl ... ale pominmy to :)
Gateway - to zlom jakich malo , co z tego ze masz matryce Samsunga jesli reszta jest najgorszej jakosci ?
Na allegro rowniez nic bym nie kupil :)

Native - ddr3 nie kupuj gdyz sie raz ze nie oplaca , dwa maja mega wysokie timingi , no chyba ze kupic HyperX ddr3 1375Mhz na cl5 za 1000zl 1GB :-) to juz super :) chociaz kilka krotnie taniej mamy 1200Mhz na Cl5 co leca na 1300+ mhmmm :-)

i tym postem koncze rozmowe na ten temat :-)

odpowiedź 27 września 2008 przez użytkownika BaMpEr Poziom 8 (45,430)
+1 głos
Ja nie uwazam ze cokolwiek co tam wrzucam jest bez sensu.
Q9450 nie ma zadnego FSB Walla, przynajmniej najswiezsze rewizje, niewiem kto Ci takie glupoty nagadal.
X38 --> X48 niby niewiele, ale naprawione pare bledow m.in. z kontrolerem pamieci, obsluga niektorych modeli pamieci, oraz procesorow.
Gateway? Czemu jestes tak zle nastawiony do tej firmy? Maja super matryce, a i elektronika niczego sobie. W robocie mam takich 20, dokladnie to model 24'. U siebie tez tylko Gateway.
Nigdy zaden z tych monitorow nie trafil na serwis.
Polecam te monitory bo sa stosunkowo nie drogie, moje doswiadczenie w dziedzinie monitorow zawsze mi podpowiada albo Samsung albo Gateway - nic na to nie poradze ze mam same dobre odczucia a propo tych firm.
Allegro - kazdy moze miec swoja opinie, nie zamierzam naginac niczyjego odczucia a propo tego bardzo znanego serwisu aukcyjnego, jednakze kupuje na allegro od ok. 4 lat i nigdy nic mi sie nie trafilo takiego zebym mogl poczuc sie w jaki kolwiek sposob oszukany.
@Native
Tak jak Bamper mowi, DDR3 to nie oplacalna sprawa (Przynajmniej w tym sie zgadzamy :))
odpowiedź 27 września 2008 przez użytkownika GreQonE Poziom 10 (123,890)
0 głosów
To jakie Ram-y radzicie ? 4 giga chce miec. :) a karta ktora ? ten geforce co mowilem czy ten Radeon co ktos napisal ?
odpowiedź 27 września 2008 przez użytkownika Native Poziom 3 (590)
+1 głos
No ja raczej sklaniam sie ku opinii bampera.
Jesli Quad to 6600 lub mocne DUO, no chyba ze zostanie Ci wiecej kasy to nowego quada.
RAM 2x2GB DDR2 1066,
grafika HD4870 lub duzo drozsze i lepsze gtx280
z plyta glowna tez nie ma co przeginac i brac jakis supernowosci bo w listpoadze wchodza Intele na nowych podstawkach wiec i tak za rok nic tam nowszego nie wstawisz.
odpowiedź 27 września 2008 przez użytkownika atx_maniek Poziom 4 (1,210)
–1 głos
GreQone rece mi opadaja , ty dalej swoje :) to jak nic nie wnosi to po co kupowac ? i tracic kilka set zl ? ...

Q9450 nie ma ? a to ciekawe ... nowa rewizja ? ... jaka nowa rewizja ?! jest JEDNA ! mozesz miec nr na procku xxxxAxxx lub xxxxBxxx (A-box , B-oem) ...

wiec GreQone poleca kompa za 4k zl takiego : quada ktory jak sam mowi wiecej cashe daje wiekszego kopa ... tylko zapomnial o tym ze 8mb a 12mb nie daje nic w stosunku do gier ... tylko aplikacji :-) ciekawe czemu np. E7200 vs E8400 na takich samych taktowaniach sa tak samo wydajne ? hmmm :) ale nieeeeeeeeeee ! przeciez jeden ma 3mb a drugi 6mb ! ogromna roznica w grach ... :) do tego plyta glowna za 800zl ktora nic nei wnosi , a zeby malo tego bylo mozna kupic za 500zl plyte z takimi samymi parametrami :) , pamieci 1066 moze i wziasc 800 bo i tak to 0 roznica, jakas brzydka obudowe , zasilacz beznadziejny za ogromna cene i bonus !!! grafike ktora ma zalosna wydajnosc XD 9600 :O za 450zl ! ale nie nie to wersja OC ... :O szkoda tylko ze sami mozemy wykrecic 9600 na taki same takty w 10sec ^^
ps. Procesor - Leci spokojnie na 3.6 bez podnoszenia napiecia (wiecej niz podwojne E8600)
q9450 leci spokojnie na 3.6 ? bez podnoszenia napiecia ? xD spadne z krzesla :) ciekawe bo dobra sztuke nalezy podniesc na 1.25V inni musza do 1.3V juz pomijam fakt ze musimy duzooo V wpompowac do NB :) , pozatym widzialem w akcji E8600 i bez podnoszenia leci na 3.8-3.9 :-) dla scislosci

Juz koniec moich wypocin :D obiecuje
odpowiedź 27 września 2008 przez użytkownika BaMpEr Poziom 8 (45,430)
–1 głos
@BaMpEr
szkoda nerwów, jak sie gość uprze to nie przegadasz..

@Native
weź lepiej Q6600, DDR2 800/1066, jakąś płytę typu Asus P5.. lub Gigabyte GA-EP45-DS3R około 350zł (lub podobną), monitor weź Samsunga tylko w sklepie sprawdź pixele, odłóż reszte kasy na chude lata i zakończ temat, bo odchodzimy od tematu i niepotrzebnie szydzimy z siebie nawzajem (a trudno nie szydzić jak się takie bzdury czyta)

@GreQonE
kusiło mnie żeby napisać "wyjdź z szafy" ale to byłoby nieuprzejme z mojej strony, naprawdę przykro mi że tak pomyślałem i przepraszam :-)
odpowiedź 27 września 2008 przez użytkownika Rufus Poziom 6 (6,320)
0 głosów
Nie zamierzam komentowac, wszystkie argumenty wypisalem nizej.
Pozdrawiam ;)
odpowiedź 27 września 2008 przez użytkownika GreQonE Poziom 10 (123,890)
0 głosów
Zamiast sie klocic doradzcie mi :P i jelsi mozecie :

Rufus napisz mi pelna nazwy tych ramow plyt i wogule czesci bo te znaczy Q i jakies numerki itp nie mowia mi za wiele :P
odpowiedź 27 września 2008 przez użytkownika Native Poziom 3 (590)
+1 głos
On ma na mysli Intel Core 2 Quad Q6600 (Wg. Bampera to tylko w rewizji jakiejs G0) , do tego plyte glowna gigabyte jak napisal no i ram ddr2, najlepiej 1066 mhz na CL5.
Ram moim zdaniem OCZ Reaper 2x2GB 1066 mhz (Tutaj tez wam to nie pasuje panowie? Moze elixir lepszy?)
odpowiedź 27 września 2008 przez użytkownika GreQonE Poziom 10 (123,890)
+1 głos
hmm , tak czytam i czytam, tez cos doloze, zapewne karzdy zwas sie zgodzi na to co napisze, a wybór nalezy do kolegi: Przytocze cos co i mnie spotkalo kiedys kupilem se jak na ten czas wypasiona grafike Nvidia 6800GT, pół roku pograłem, potem poszłem do monu, gdy wyszłem moja grafa wtedy jak kupiłem kosztowala 1280zł, a po ponad 1,5 roku 600zł nowa, sprzedałem za 400 na WGK.
Kolego kup sobie albo AMD albo Intela, tez uwazwam ze cena za cpu 500-700 to odpowiednia opcja np: Phenom 9850 lub Q9300, Intel ma Q9300 333FSB, to wkoncu róznica od AMD, jest i wydajniejszy, spewnoscia lepiej sie kreci ale tez i troche drozszy i to nie przewrza za tym ze tyle kosztuje, grafika opcjonalnie kup cos w cenie ceny cpu, jak masz grac w 30Fps na max i full detalach to poco przepłacac za 60FPS, nie zawsze bo np w crosfire x czy SLI nie kardza gra lepiej smiga, wiec grafe jakas 1 dobra potrzebujesz, opcjonalnie chociaz z 1GG Ramu no bo masz Pare złotych, Ram czy 800Mhz czy 1066 Mhz sam poczytaj,karzdy rozumie ze i timingi sa wazne, zawsze jak masz dobra mobo ram przetaktujesz, wszystko musi pasowac abys opcjonalnie mógł sobi przetaktowac, i racja jest zeby za duzo teraz nie wydac kaski, wszystko strzasznie teraz sie zmienia szybko, zostaw na cooler,monitor, zawsze moze i lepsze audio kupisz itd, i jak zbraknbie ci satysfakcji to zawsze masz pare zlotych na dolozenie. Pozdro.
odpowiedź 27 września 2008 przez użytkownika Pixel Poziom 6 (8,510)
+1 głos
Dyski drogie i niewydajne. Seagate 7200.11 tylko i wylacznie.
@Pixel
Masz racje.

PS. Seagate 7200.11 500GB 32Mb cache kosztuje 200zl jeden (Wiec dwa do raid0)
odpowiedź 27 września 2008 przez użytkownika GreQonE Poziom 10 (123,890)
+1 głos
Kolega nadal sie upiera o to ".11", to ma marginalne znaczenie. Ale dobrze. W macierzy liczy się niezawodność, szczególnie w Raid0, więc ja bym stawiał nie na ".11" ale na "niezawodność (MTBF)".

Seagate Barracuda ES.2 7200rpm 500GB SATA2 32MB (ST3500320NS)
[akurat nie mają go w tym sklepie co sprawdzałem, ale cena 280-350zł za sztukę]

I nie oszukujmy się, dysk firmy A nie sprawi że komputer osiągnie +20 klatek na sekunde więcej w grze (niż taki sam komputer z dyskiem firmy B). Jak dyski szlag trafi to będą tyle samo wartym złomem.
odpowiedź 28 września 2008 przez użytkownika Rufus Poziom 6 (6,320)
0 głosów
Ano zgadzam sie, jednak 7200.11 maja krotsze czasy dostepu oraz lepsze transfery ze wzgledu na zwiekszenie gestosci zapisu i uzycie mniejszej ilosci talerzy. Pozdrawiam ;)
odpowiedź 28 września 2008 przez użytkownika GreQonE Poziom 10 (123,890)
–1 głos
Native nie rozumiem cie :) masz na dole moje wypociny na ten temat :-) a ty tak do tego podchodzisz jakby w ogole nic nie pisalo xD

Seagate .11 - ma problemy z glowica , podobno problem znika po wgraniu najnowszego biosu do dysku

Q9300 - to kastrat ! gorszy mln x od 6600 , mniej cashe i do tego maly mnoznik i zle sie kreci :-)

GreQone a myslalem ze sie takkk bardzo dobrze znaszz ^^
"On ma na mysli Intel Core 2 Quad Q6600 (Wg. Bampera to tylko w rewizji jakiejs G0)"

to nie jakas rewizja tylko druga rewizja :) chociaz fakt ty uwazales ze sa 2 rewizje q9450 wiec juz mnie nic nie zdziwi :) wspolczuje tylko osoba ktorym pomagales dobierac komponenty do kompa :) napisze jeszcze raz G0 (jest chlodniejsza i bardziej podatna na OC)

Rufus no ladnie no ladnie :P dysk ES.2 fakt kozak :-) bo mam 2 :P no ale hmmm to musialby wziasc jedna sztuke narazie a pozniej druga dokupic narazie :) chyba ze wezmie zamiast np. Asus p5E , p5k pro to wtedy 2xES2 :-)

w sumie to juz sam nie wiem xD dobra juz koniec :D ale nie moglem sie powstrzymac xD
odpowiedź 28 września 2008 przez użytkownika BaMpEr Poziom 8 (45,430)
0 głosów
Bamper
Przepraszam :P poprostu nie widzialem twojej wypowiedzi gdzie napisales te wszystkie czesci ladnei i wyraznie ale juz zauwazylem heh i wezme wszystko pod uwage POzdroo =]

Rufus tobie tez dziekuje :P tylko sie juz nie kloc nerwusie hehe :D
odpowiedź 28 września 2008 przez użytkownika Native Poziom 3 (590)
0 głosów
Przepraszam Bamper ale nie sledze rewizji dla uposledzonych procesorow.
Ja wspolczuje calemu Twojemu otoczeniu, zwracajac uwage na fakt wspolczynnika Twojej glupoty w stosunku do jakosci twoich wypowiedzi.
7200.11 Nie maja problemow z glowicami, przynajmniej te wypuszczane przez ostatni miesiac.
Panie Bamper moze zakonczymy spor w tym momencie aby uniknac kompletnego zblaznienia sie przez Pana?
odpowiedź 28 września 2008 przez użytkownika GreQonE Poziom 10 (123,890)
0 głosów
rece zalamalem xD

zblaznienia ? a w czym ? czy z moich wypowiedzi wynika ze nie znam sie na sprzecie ? chyba nie ^^

nie mam zamiaru tego ciagnac dalej ^^ i rozmawiac w taki sposob :) mimo tego Pan GreQone uwaza inaczej :-)

ps. tak samo jest z tym procesorem Q9450 co ma 2 rewizje tak samo jest z dyskami .11 ktore nie maja problemow z glowicami :) , nawet i ES2 maja problemy ale z czyms innym ale to juz nie wazne :)

to by bylo na tyle pozdrawiam :-)

ps2. Rufus teraz ty doradzaj :P bo ja pasuje :P
odpowiedź 28 września 2008 przez użytkownika BaMpEr Poziom 8 (45,430)
0 głosów
Ogolnie powinnismy prowadzic konstruktywna dywagacje na temat sprzetu. Jezeli nie jestescie w stanie okazac szacunku do kogos to i ten ktos nie okaze go wam. Probowalem prowadzic normalna dyskusje wyrzucajac wszelkie mozliwe argumenty, aby doprowadzic do jakiegos consensusu, ale widze niestety ze to nie ten poziom Panowie. Tym oto pozytywnym akcentem koncze moje wypowiedzi w tym watku.
Pozdrawiam
odpowiedź 28 września 2008 przez użytkownika GreQonE Poziom 10 (123,890)
0 głosów
Proponuje zamknąć temat jako ROZWIĄZANY, chyba że ktoś ma jeszcze jakąś krucjatę do przeprowadzenia (względnie dżihad)? Wszystkie nasze pomysły zweryfikują: cena i dostępność. A świeżo upieczonemu właścicielowi życzymy wielu nieprzespanych nocy spędzonych na zabawie... :-)

buziaki niezobowiązujące dla wszystkich :* :* :*
odpowiedź 28 września 2008 przez użytkownika Rufus Poziom 6 (6,320)
0 głosów
Ok.Dzięki za pomoc Juz wszystko wiem =] Pozdro
odpowiedź 29 września 2008 przez użytkownika Native Poziom 3 (590)
...