Reklamacja Netia.

0 głosów
wizyt: 3,634
Witam mam nietypowy problem otóż juz pół roku czekam na modem z Netii. Po otrzymaniu kilka dni temu 19.03 sms ze modem zostaje wysłany, dzisiaj z ciekawości (bo nie doszedł) sprawdzam na stronie GLS że modem doszedł 29,03. Dzwonie do Neti, a oni radź sobie sam my zrobiliśmy jak należy. To moje pytanie do Was i pomoc czy istnieje możliwośc zrezygnowania z netii. Jeszcze jedno umowe mam podpisana na początku Listopada !
31 marca 2010 w Internet przez użytkownika petrop3 Poziom 7 (24,160)
   

8 odpowiedzi

0 głosów
 
Najlepsza odpowiedź
następnym razem szybciej reaguj bo niepotrzebnie czekałeś a takich rzeczy to nie należy im puszczać płazem.
Z mojej strony to więcej Ci nie pomogę bo nie jestem prawnikiem, jedynie jestem zadowolony że mogłem pomóc tyle co mogłem. POLECAM SIĘ NA PRZYSZŁOŚĆ.
odpowiedź 1 kwietnia 2010 przez użytkownika Skwarek36 Poziom 4 (1,170)
wybrane 9 listopada 2013 przez użytkownika TheSpeed
0 głosów
Prawdopodobnie bo nie jestem prawnikiem możesz zerwać umowę na podstawie niezgodności towaru z umową w ciągu 2 lat od zakupu i 2 miesiące od zauważenia niezgodności. Muszą dać ci odpowiedź w ciągu 14 dni od zgłoszenia jeśli nie to reklamacja zostaje przyjęta.
Tak to działa jak kupujesz jakiś towar w sklepie a jeśli chodzi o usługi to nie wiem.
Wpisz w googlach: "niezgodność towaru z umową" i tam wszystko masz napisane.
odpowiedź 31 marca 2010 przez użytkownika Skwarek36 Poziom 4 (1,170)
0 głosów
Lecz jeśli chodzi ci o odzyskanie modemu to zadzwoń do GLS bo to oni musieli pomylić przesyłki. Jeszcze jedno: czy jak sprawdzałeś na tej stronce te przesyłkę to czy był twój adres bo może Netia pomyliła adresy odsyłając ci modem.
odpowiedź 31 marca 2010 przez użytkownika Skwarek36 Poziom 4 (1,170)
0 głosów
Rzeczywiście paczka dostarczona ale nie do mnie a do nadawcy czyli Netii. Adres zły. To była pierwsza próba wysłania. Teraz wyślę do siedziby pismo o nie wywiązywanie się z umowy bo muszę i po 14 dniach jak się uda to umowa będzie rozwiązana. Bo nie liczą się upomnienia telefoniczne wcześniej rozmawialem z konsultantami każdy mówil cos innego. Rozmowy telefoniczne nie liczą się pewnie musi być pisemne upomnienie ?
odpowiedź 31 marca 2010 przez użytkownika petrop3 Poziom 7 (24,160)
0 głosów
Jak będziesz miał problemy to urząd ochrony konkurenci i konsumentów, wszystko na piśmie.
odpowiedź 1 kwietnia 2010 przez użytkownika adivxv5 Poziom 6 (8,130)
0 głosów
Nie wiem czemu pozwoliłeś im na takie opóźnienia. Nie można się z nimi cackać bo oni też by się z tobą nie cackali. Nie dotrzymali umowy więc trzeba trochę pogrozić zerwaniem umowy a od razu wszystko szybciej się potoczy. A skoro adres jest pomylony to raczej nie z twojej winy
odpowiedź 1 kwietnia 2010 przez użytkownika crazykaro Poziom 7 (12,920)
+1 głos
Skoro nie dostaczono Tobie modemu i nie podpisałeś potwierdzenia odbioru to jest ich problem.Za długo czekałeś,takie rzeczy powinny dotrzeć do Ciebie w max 14 dni od czasu zakupu/podpisania umowy.
Pozostaje skonsultowanie się z lokalnym rzecznikiem praw konsumenta jak prawidłowo tą sprawę rozwiązać,żeby było zgodnie z polskimi przepisami i żeby Netia nie miała powodu do wymyślenia jakiegoś haraczu za nieprawidłowe rozwiązanie umowy.
odpowiedź 2 kwietnia 2010 przez użytkownika vinetou80 Poziom 6 (5,690)
0 głosów
Od siebie dodam tylko tyle, że w przypadku gdy będziesz pisał jakieś pismo, zamieść kilka zdań ta tema tego, że oczekujesz zwrotów wpłaconych przez Ciebie opłat abonamentowych. Miałem kilka przypadków gdzie oficjalne zgłoszenia zostały bez odpowiedzi mimo, że potwierdzano ich odbiór. Użycie odpowiedniej regułki (w tej sytuacji o zwrocie kasy) powoduje przyspieszenie sprawy, a w przypadku braku odpowiedzi (w terminie) jest uznawane za 'cichą akceptację' twoich roszczeń.
odpowiedź 2 kwietnia 2010 przez użytkownika lol_ek Poziom 6 (9,640)
...