Problem z Windows Vista

+1 głos
wizyt: 1,438

Witam

Mam problem z laptopem HP Pavilion DV7-1060ew na którym jest zainstalowana vista home premium i podczas gdy wejde w Internet Explorer to wyświetla się okno żeby zakończyć proces iexplore.exe i jak klikam Zakończ program czy coś takiego to wyświetla się niebieski ekran i wiecha. 

 

 

Proszę o pomoc.

15 listopada 2008 w Oprogramowanie przez użytkownika Radek91 Poziom 2 (350)
   

10 odpowiedzi

0 głosów
Zainstaluj SP1 i wszelkie mozliwe poprawki/aktualizacje. Jezeli nie pomoze to zreinstaluj system.
odpowiedź 15 listopada 2008 przez użytkownika GreQonE Poziom 10 (123,890)
0 głosów
GreQonE - a nie powinno się najpierw wczytać w treść tego BSOD-a i spróbować dojść przyczyny ?
Instalowanie SP1 jest samo w sobie pomysłem niezłym tyle, że przy sprawnym sprzecie i czystym systemie, ze zaktualizowanymi sterownikami, a może i BIOS-em itp.
Bez tego więcej ta operacja może nerwów zszargać niż radości przynieść.
Wracając do sprawy BSOD-a - poza informacjami z niego - jest szansa, że i w podglądzie zdarzeń coś będzie jako błąd oznaczone, a może i jakiś zrzut przez system dokonany z opisem na przyczynę wskazującym się po dysku pałęta.
Gdy zbierzesz do kupy te informacje, które można uzyskać dzięki systemowi masz dwie możliwości - albo samodzielnie się z nimi, przy pomocy googli, zmierzyć, albo przedstawić je tu - jako uzupełnienie - i czekać na ew. sugestie co do konkretnych przyczyn.
odpowiedź 15 listopada 2008 przez użytkownika Matuzalem Poziom 6 (7,560)
0 głosów
Teoretycznie tak, ale zeby czas zaoszczedzic lepiej po prostu format zrobic. W 80% przypadkow sprawdzenie bsoda nic nie daje. Z tego wzgledu ze albo sprzet jest uszkodzony, albo po prostu przypadlosc Visty sie ukazuje. Najszybszym sposobem sprawdzenia czy cos jest nie tak jest wlasnie instalacja sp1/aktualizacji a jezeli nie pomoze to reinstalowanie windy. Poza tym to laptop, wiec nawet jezeli cos jest rzeczywiscie uszkodzone to watpie zeby laptop wrocil z tym samym systemem.
Pozdrawiam :)
odpowiedź 15 listopada 2008 przez użytkownika GreQonE Poziom 10 (123,890)
0 głosów
Zainstaluj Firefoxa
odpowiedź 15 listopada 2008 przez użytkownika assistant Poziom 8 (44,040)
0 głosów
GreQonE - żeby nie rozmydlać wątku: W 80% przypadków nie masz racji.
MikiS93 - to moze od razu i Linuksa?

Wracając do sprawy zasadniczej:
Radek91 - spróbuj zignorować to okno (czasem się taki myk udaje)i zobacz czy możesz wejść w menu IE - jeżeli tak to wejdź w narzędzia - opcje - zaawansowane i wybierz resetuj.Jest szansa, że to któryś z właczonych dodatków miesza, a ich wyłaczenie spowoduje "ożycie" IE (to sprawdzisz po restarcie przeglądarki).
Szansa, że to sie uda - przy opisie, który podałeś nie jest duża, ale spróbować nie zaszkodzi.

odpowiedź 16 listopada 2008 przez użytkownika Matuzalem Poziom 6 (7,560)
0 głosów
@Matuzalem
Hahahahahahhahahahahahahahahah. Dziekuje za komentarz a propo moich wypowiedzi i zycze milego dnia.
odpowiedź 16 listopada 2008 przez użytkownika GreQonE Poziom 10 (123,890)
0 głosów
GreQonE - Nie Twoich wypowiedzi, a Twojej wypowiedzi. Cóż mam poradzić na to, że jakoś nie sprawia mi specjalnego kłopotu powiązanie kodu błędu z przyczynami?
Cóż mam poradzić na to, że kiedy czytam iż format ma być rozwiązaniem dla problemów z uszkodzonym sprzętem to mnie to rozbraja?
To tylko pierwsze z brzegu przykłady na poparcie tezy, która Cię w tak dobry humor wprawiła - mocno się staram, by rafy związane ze śmiechem i serem, na które przy lekturze Twojej ostatniej wypowiedzi natknąłem, ominąć.
Z czystej ciekawości zapytam dlaczego format, a nie ten wskazany przez Mikis93 FF czy inna przeglądarka? Przecież to będzie dokładnie to samo - nie rozwiązanie problemu, a ominięcie go szerokim łukiem i to w dodatku bez pewności, że się przy okazji na inny nie trafi.
odpowiedź 16 listopada 2008 przez użytkownika Matuzalem Poziom 6 (7,560)
0 głosów
to Panie Matuzalem uczymy sie poprawnie uzywac formy mnogiej: "W 80% przypadków nie masz racji.".
Pozdrawiam
odpowiedź 16 listopada 2008 przez użytkownika GreQonE Poziom 10 (123,890)
+1 głos
Radek91 - zrób to: http://gusioo.ovh.org/_OLD/debugging.html, jeśli to błąd programowy to wyrzuci Ci, który plik jest felerny, a jeśli to błąd sprzętowy to pierdyliard formatów i SP nie pomoże.

odpowiedź 18 listopada 2008 przez użytkownika Pluralis majestatis Poziom 3 (590)
0 głosów
@GreQonE (pozdro ^.^) :
popieram format, ponieważ 'Radek91' nawet nie wysilił się żeby opisać dokładniej okoliczności występowania problemu - nie znamy konfiguracji sprzętu (mamy sobie specjalnie szukać w googlach? a może dołożył sobie ramu i się kostki gryzą?), nie wiemy jakie ma oprogramowanie (CZY JEST LEGALNE? a może to wirus?), czy instalacja Visty jest świeża (cholera wie skąd ma ten sprzęt i od jak dawna), a na koniec czy problem występował od zawsze czy coś zainstalował i zaczeło się rypać? to jest tak jakby zadzwonić na straż i krzyczeć "pali się pali" ale do cholery gdzie?

@MikiS93:
bez komentarza

@Radek91:
dziecko drogie, dopisz brakujące informacje odnośnie swojej maszyny i oprogramowania, bo błądzimy jak we mgle .. i sprawdź przy okazji PANEL STEROWANIA > RAPORTY I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW (wyszukaj rozwiązania), może cofnięcie systemu o kilka dni pomoże? nie mam zielonego pojęcia jak ci pomóc
odpowiedź 18 listopada 2008 przez użytkownika Rufus Poziom 6 (6,320)
...