Motorola Milestone

0 głosów
wizyt: 1,599

Witam,

Mam pytanie dotyczące Android Market. Jestem posiadaczem Motoroli Milestone od tygodnia. Wszystko chodziło bezproblemowo, usługa Market zaktualizowała się do najnowszej wersji. 24 grudnia występił błąd połączenia mimo iż połączenie z internetem jest aktywne (konto normalnie się synchronizuje, działa przeglądarka). Posłuchałem się pomocy Motoroli i przywróciłem ustawienia fabryczne. Wszystkie aplikacje i ustawienia zniknęły, Zsynchronizowałem konto Google na nowo, kontakty i cała reszta wróciły na swoje miejsce, ale dostępu do Marketu wciąż nie mam. Czy u Was też występuje ten sam problem?

27 grudnia 2010 w Telefony i smartfony przez użytkownika blackedeyed Poziom 5 (2,750)
   

1 odpowiedź

+1 głos
 
Najlepsza odpowiedź
Wyczyść cache w ustawieniach aplikacji dla Marketu, jeżeli nie zadziała odinstaluj aktualizacje marketu i sprawdź czy działa w starszej wersji.

Polecam odwiedzać jakąś stronę z tematyką androida i forum, ot chociażby android.com.pl, tam szybciej znajdziesz odpowiedź i pewnie będzie ona celniejsza, niż na portalu komputerowym.
odpowiedź 27 grudnia 2010 przez użytkownika WujekT Poziom 6 (5,590)
wybrane 9 listopada 2013 przez użytkownika TheSpeed
...