Gainward GTX 570 GLH

+1 głos
wizyt: 1,677

Witam,

 

Kupilem w niemczech karte Gainward GTX 570 GLH i po trzech tygodniach uzytkowania okazalo sie, ze dziala wadliwie. Skontaktowalem sie ze sklepem i odeslalem im karte i zaznaczylem, ze interesuje mnie zwrot pieniedzy. Powiedziano mi ze zwroca mi pieniadze wiec ja w miedzyczasie kupilem nowa karte w innym sklepie i czekalem na zwrot pieniedzy. Jednak po uplywie miesiaca przychodzi kurier i wrecza mi nowa karte Gainwarda spowrotem. Wiec na dzien dziesiejszy zostaje z jedna nie potrzebna karta.

Pytanie brzmi czy ma ktos doswadczenie w skaladaniu reklamacji w niemieckich sklepach internetowych i czy mozliwy jest zwrot gotowki?

 Ewentualnie czy jest ktos chetny do nabycia wspomnianej nowej karty po bardzo atrakcyjnej cenie?

 

Pozdrawiam

 maciek 

17 maja 2011 w Karty graficzne przez użytkownika cahir99 Poziom 2 (250)
   

5 odpowiedzi

0 głosów
To zależy "jak bardzo" ta cena będzie atrakcyjna :D
odpowiedź 17 maja 2011 przez użytkownika piotrek8x Poziom 7 (24,950)
0 głosów
Karta jest nowa i pochodzi z tego sklepu:

http://www.snogard.de/

W ojczyznie kosztuje ponad 1200pln (lacznie z kosztami przesylki):


powiedzmy ze pozbede sie jej za 250 euro, (koszty przesylki po mojej stronie)

w razie zainteresowania prosze na priv,

pozdrawiam
odpowiedź 17 maja 2011 przez użytkownika cahir99 Poziom 2 (250)
0 głosów
"przychodzi kurier i wrecza mi karte"....... no wiec tu juz pierwszy blad zrobiles, bo bylo karty nie odebrac. Co Cie obchodzi jakas karta, skoro czekasz na pieniadze.

Z niemieckimi sklepami jest to tak, ze (pewnie) w wiekoszosci przypadkow czeka Cie uzeranie z niedouczona obsluga (vide odeslanie karty zamiast pieniedzy). Niestety, solidna robota niemiecka nie kojarzy sie dobrze z niezbyt rozgarnietymi osobnikami zatrudnionymi w firmach, dobrobyt rozpuszcza ;-) Ja mieszkajac swojego czasu w Niemczech przez to przechodzilem - i o ile ludzie sa sklonni oddac pieniadze, nie maja zlej woli i sa ludzmi ukladowymi (wszystko dla klienta), o tyle zmuszony jestes do tlumaczen w stylu "dlaczego ziemia jest okragla".

Generalnie jesli jestes kulturalny (co nic nie kosztuje), to odpowiedza Ci tym samym i zalatwia sprawe po Twojej mysli. Tak wiec mozesz napisac/.zadzwonic i powiedziec, ze jestes rozczarowany zla decyzja, powolaj sie na uzgodnienia (podaj nazwisko, zacytuj maila), jakie wczesniej zapadly i opisz obecna sytuacje, ze w miedzyczasie kupiles gdzie indziej. Kase Ci zwroca, ale popatrz w statut, czy przypadkiem nie utna kosztow wysylki, jak to w UK robia niektorzy (dziady) :)
odpowiedź 17 maja 2011 przez użytkownika jeomax.co.uk Poziom 11 (475,040)
0 głosów
hmm.. zwrot karty to jedno z rozwiązań. drugie, jeśli cenę masz dużo atrakcyjniejszą niż u nas to możesz ją sprzedać z niewielkim zyskiem by nie stracić na przesyłkach i komuś zrobisz prezenta :):) i sobie

jest jeszcze 3 opcja .... jeśli karty są takie same to cóż ... SLI ? :P [no mobo trza mieć odpowiednie]
odpowiedź 17 maja 2011 przez użytkownika mcszakal Poziom 4 (1,990)
0 głosów
Dzieki za sugestie. Jak odbieralem przesylke to nie spodziewalem sie, ze to karta gdyz w miedzyczasie zamowilem kilka innych rzeczy i nigdy bym sie nie spodziewal takiego numeru...

Co do mojej kultury osobistej (swietna rada btw ;) to stanela ona na wysokosci zadania i udalo sie mi z nimi porozmawiac (bez ublizania) osobiscie (bo mam do nich niedaleko - 300km). Generalnie wedlug nich i jak sie okazuje niemieckiego prawa jesli sprzedawca reklamowanej rzeczy naprawi blad lub wymieni towar na taki sam nowy to nie musi wtedy zwracac pieniedzy. Ja tez znam niemcow, tez tam mieszkalem, a teraz jestem ich sasiadem tyle ze drugiej strony granicy i wiem ze jak raz powiedza nie to juz kaplica ;)

Tak wiec juz sie pogodzilem z nowa karta i nie, niestety nie polacze ja w SLI bo druga karta to GTX 580.

Pozostaje mi opcja ze przedaza, ale tak czy inaczej na tym trace...

Szkoda, ze karta ta nie wyglada dobrze w ramce na scianie bo to by rozwiazalo problem.

Pozdrawiam
odpowiedź 18 maja 2011 przez użytkownika cahir99 Poziom 2 (250)
...