Irytujące zjawisko

+1 głos
wizyt: 1,149

Witam koledzy!

Mam nadzieję, że któryś z Was będzie znał odpowiedź na dręczący mnie problem. Otóż podczas grania w niektóre tytuły zostaję wyrzucony do pulpitu. Problem taki występował np. w Wiedźminie 2 czy Borderlands. Podałem te dwa tytuły ze względu na dzielące je różnice:

- Wiedźmin 2, edycja pudełkowa, patch 2.0 - brak komunikatu (to jest częsty problem),

- Borderlands, edycja GotY, platforma Steam - komunikat "General protection fault" i lista adresów (problem dotyczący tylko Borderlands).

Środowisko w którym pracuję: Microsoft Windows 7 Ultimate x86.

Z góry dziękuję z pomoc i pozdrawiam,

Pumba.

12 listopada 2011 w Gry przez użytkownika Pumba Poziom 1 (220)
   

9 odpowiedzi

0 głosów
Jaki masz komputer ?
odpowiedź 12 listopada 2011 przez użytkownika amb00 Poziom 3 (780)
0 głosów
http://www.benchmark.pl/uzytkownik/Pumba-45196.html

Pełna konfiguracja mojego zestawu jest w moim profilu,
Pozdrawiam
odpowiedź 12 listopada 2011 przez użytkownika Pumba Poziom 1 (220)
0 głosów
ja polecam zainstalować aktualizacje systemu, directX oraz zainstalować najnowsze sterowniki do karty graficznej. Powinno pomóc
odpowiedź 12 listopada 2011 przez użytkownika 4estR Poziom 3 (970)
0 głosów
Oprocz wszystkiego juz wymienionego przyjrzyj sie programom chodzacym w tle. Moze masz jakies wirusy, a moze masz konflikt z antywirusem (tez byly takie przypadki - pomagalo tymczasowe wylaczanie).
odpowiedź 12 listopada 2011 przez użytkownika jeomax.co.uk Poziom 11 (475,040)
0 głosów
Moze nie tyle wirusy, co niechciane usługi. Na przykład Hamachi ma chat i gdy ktos z grupy napisze, pozostali od razu sa o tym poinformowani i minimalizuje im biezace okno. Pomysl, co moze kolidowac, albo lepiej wypisz co masz aktualnie wlaczone po rozwinieciu paska.
odpowiedź 12 listopada 2011 przez użytkownika mashide Poziom 4 (1,740)
0 głosów
ESET Smart Security, ASUS GamerOSD, Hamachi, Catalyst Control Center, Daemon Tools. Hamachi w trybie offline, problem występował jeszcze przed wykupieniem licencji od firmy ESET (wcześniej Kaspersky Internet Security trial i Avast!).
Pozdrawiam
odpowiedź 13 listopada 2011 przez użytkownika Pumba Poziom 1 (220)
0 głosów
Zeby sie przekonac, ubij wszystkie w/w procesy i zobacz, jak ma sie gra. Jesli nic to nie pomoze - nie tedy droga, jak pomoze - to powoli dokladaj ubite procesy i bedziesz w koncu wiedzial, z ktorym jest konflikt.
odpowiedź 13 listopada 2011 przez użytkownika jeomax.co.uk Poziom 11 (475,040)
0 głosów
Nie wiem czy to ci pomoże ale spróbuj przeinstalować, wyczyścić kompa ccleaner'em, a jak nie pomoże to sery od grafy zmienić.
odpowiedź 15 listopada 2011 przez użytkownika ProgShield Poziom 3 (930)
...