Coś czego nikt by się nie spodziewał!!!!

+1 głos
wizyt: 1,067
<!--[if gte mso 9]> Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4 <![endif]--><!--[if gte mso 9]> <![endif]--><!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} --><!--[if gte mso 10]> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} <![endif]-->

Witam.

 

Mam pewien problem z wymianą gwarancyjną. Sytuacja się przedstawia następująco. Kupiłem niedawno używane głośniki na allegro. Głośniki(Logitech Z-5500) były uszkodzone a konkretnie sam subwoofer ale cena była bardzo atrakcyjna więc się zdecydowałem na kupno z nadzieją na niedrogą naprawę. Poszukując elektronika, który by się tym mógł zająć napisałem(zarejestrowałem) w międzyczasie do BOK firmy Logitech i uzyskałem informację, że głośniki posiadają jeszcze ważną gwarancję. Nie ukrywam, że bardzo mnie to pocieszyło. Okazało się że na krótko. Osoba z obsługi odpisała mi- cytuję „W celu dokonania wymiana należy przesłać przynajmniej dwa zdjęcia zestawu: 1) Pierwsze zdjęcie musi przedstawiać zestaw w stanie obecnym wraz z napisanym odręcznie (np. na kartce papieru) numerem referencyjnym 2) Drugie zdjęcie musi przedstawiać każdy element zestawu uszkodzony w stopniu uniemożliwiającym dalsze z niego korzystanie wraz z napisanym odręcznie numerem referencyjnym”. Odpisałem że uszkodzony jest tylko subwoofer itp. Na co ten miły pan odpisał mi coś takiego „Drugie zdjęcie nie ma na celu udokumentowania istniejącej usterki, a jest kolejnym krokiem procedury wymiany polegającym na przedstawieniu na zdjęciu uszkodzonych w stopniu widocznym wszystkich elementów zestawu.
W związku z tym w celu dopełnienia procedury należy uszkodzić wszystkie elementy zestawu w sposób widoczny, a następnie wykonać ich zdjęcie wraz z odręcznie napisanym numerem referencyjnym”. Powiedzcie mi gdzie tu jest zdrowy rozsądek i co zrobić w tej sytuacji?Próbowałem od kilku dni skontaktować się telefonicznie z BOP ale bezskutecznie.

 Aż człowieka krew zalewa!!!!!

 

Pozdrawiam

 

moomin

13 lutego 2009 w Głośniki przez użytkownika moomin Poziom 4 (2,120)
   

13 odpowiedzi

+1 głos
 
Najlepsza odpowiedź
nie wiem czy korzystałeś z:

http://www.fixit.pl/contact.php

odpowiedź 13 lutego 2009 przez użytkownika squee Poziom 6 (8,250)
wybrane 9 listopada 2013 przez użytkownika TheSpeed
0 głosów
Po prostu kable utnij od satelitek i wysla Ci nowy zestaw.
Bylo duzo takich przypadkow (upewnij sie przez google).
odpowiedź 13 lutego 2009 przez użytkownika GreQonE Poziom 10 (123,890)
0 głosów
jak utnij? przecież tam kable nie są przymocowane na stałe.
odpowiedź 13 lutego 2009 przez użytkownika moomin Poziom 4 (2,120)
0 głosów
Oni tak przedłużają grę albo w celu byś sobie odpuścił albo by czas gwarancji się skończył. Ja bym zadzwonił gdziekolwiek do Logitecha, byle do nich i kulturalnie zeźlił za opieszałość. Po dwóch dniach ponownie zadzwoniłbym ale tym razem do osób kompetentnych (gwarancji). Sądzę że tym razem osoba zrugana przez pracodawcę poszłaby na rękę.
odpowiedź 13 lutego 2009 przez użytkownika Szymon331 Poziom 8 (29,410)
0 głosów
Z doswiadczenia, bardzo cenna rada :)
W takich przypadkach niezwlocznie nalezy zatelefonowac i rozmawiac z menadzerem/kierownikiem - jak tam go zwal. Mozna wspomniec cos o "trybie skargi" i powolac sie na konkretne nazwiska. Zasada jest taka, ze zawsze trzeba rozmawiac z ludzmi kompetentnymi do realizacji twoich zamierzen, a z definicji szeregowy pracownik "zwrotow" nadaje sie do tego najgorzej.
Swoja droga, jest to chyba wewnetrzna regulacja BOKow, na ktora centrala moglaby sie wkurzyc.
odpowiedź 13 lutego 2009 przez użytkownika jeomax.co.uk Poziom 11 (475,040)
0 głosów
@moomin
"jak utnij? przecież tam kable nie są przymocowane na stałe."
cos pomylilem?
odpowiedź 13 lutego 2009 przez użytkownika GreQonE Poziom 10 (123,890)
0 głosów
GreQonE - "cos pomylilem?"

no w tym zestawie głośniki mają odpinane kable a nie na stałe. tylko sterownik.

dowiedziałem się na jakimś forum, że taką mają procedurę. Pierwszy raz się z takim czymś spotykam i muszę przyznać, że nadal jestem zaskoczony. apropos jeomax.co.uk- tylko jak tu się skontaktować jak nigdzie nie można się dodzwonić??? w każdym bądź razie sprawa już się chyba wyjaśniła. Jak ktoś miał podobny problem to czekam na dalsze informacje.
odpowiedź 14 lutego 2009 przez użytkownika moomin Poziom 4 (2,120)
0 głosów
No to sorki :)
odpowiedź 14 lutego 2009 przez użytkownika GreQonE Poziom 10 (123,890)
+1 głos
Wyłam zaciski od kabli przy subwooferze (jako że kable nie są częścią subwoofera, bo są odłączane) i oderwij radiator :)
odpowiedź 15 lutego 2009 przez użytkownika LORINGUS Poziom 1 (210)
0 głosów
równie dobrze mogę rozwalić całe pudło tylko głośnik zostawić w miarę dobrym stanie. poza tym oni się upierają, że każdy element ma być uszkodzony w stopniu widocznym(na zdjęciu).
odpowiedź 15 lutego 2009 przez użytkownika moomin Poziom 4 (2,120)
0 głosów
Zrzuć głośniki z balkonu, zrób zdjęcia, pozbieraj i wyślij :D
odpowiedź 16 lutego 2009 przez użytkownika mICh@eL Poziom 7 (18,180)
0 głosów
Dzięki MiCH@el za propozycje. Właśnie tak od tygodnia już siedzę i myślę jak by je tu rozwalić i nic mi nie przychodziło do głowy. No ale zawsze można się kogoś poradzić...
odpowiedź 16 lutego 2009 przez użytkownika moomin Poziom 4 (2,120)
0 głosów
No to sprawa zakończona. Popracowaliśmy trochę z kumplem nad głośnikami i je "zniszczyliśmy". Jedzie do mnie nowy, świeżutki zestaw :)
odpowiedź 18 lutego 2009 przez użytkownika moomin Poziom 4 (2,120)
...