Witajcie,
Jako ze chcialbym znowu napisac cos w M-R, tym razem potrzebuje zrobic benchmarki w grach. A zbytnio nie wiem, jak sie do tego zabrac, bo:
* nie wszystkie gry maja wbudowane benchmarki, cos na wzor niesmiertelnego timedemo z Quake, przykladem gry posiadajacej benchmark jest DIRT3
* FRAPS moze mierzyc predkosc, tylko ze potrzeba zgranej powtorki - czegokolwiek, co mozna powtorzyc po ponownym podlaczeniu gr, przxykladem gry majacej zgrane pokazowki na dysku jest np. Il-2 Sturmovi: FB/1946, czy WingsOfPrey jak pamietam.
Niektorzy wlaczaja np. gre w single player, ktora ma jakis etap (level) w polowie zautomatyzowany i tam mierza FRAPSem pewien wycinek (np. w BFBC2)
Macie jakies sensowne pomysly ? Wiem, ze wiele portali robi testy, ale zaden nie daje przepisu, jak to robi - niektorzy tlumacza, ze to w obawiie, ze AMD albo nVidia moglyby wypuscic kolejne sterowniki wyposazone w "dopalacz" dla takiego benchmarku, co mogloby zepsuc w sumie obiektywizm.
Gry, jakie mam i ktore bede testowac to: Assasin's Creed, BFBC2, BF3, Dirt3,RaceDriver: GRID, MicrosoftFlight DEMO, Flight Simulator X, FarCry2, GTA IV, STALKER, Wings of Prey.