Problem z odblokowaniem tableta GoClever TAB A971

0 głosów
wizyt: 7,240

Witam, niedawno kupiłem tableta GoClever TAB A971 i wszystko było OK.

Aż do czsu gdy mój syn zaczął próbować odblokować mojego tableta i 15 razy narysował zły wzór! Teraz trzeba podać nazwę użytkownika (podaję nadres e-mail z gmaila) i hasło do konta Google. Podaje te dane, ale pojawia się komunika "Błędny nazwa użytkownika lub hasło". Wpisuję ten sam login i hasło na komputerze i loguję się bez problemu. Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję.

9 lipca 2012 w Tablety przez użytkownika mikigal Poziom 4 (1,280)
   

7 odpowiedzi

+3 głosów
 
Najlepsza odpowiedź
Ale podaje Pan adres e-mail i hasło, na które tan tablet został zarejestrowany? Jeśli nie jest Pan pewien, to proszę wejść na tą stronę https://play.google.com/store/account i po zalogowaniu kliknąć w "Ustawienia" (obok zamówienia) i wyświetli się wtedy lista zarejestrowanych urządzeń ;)

Można też zainstalować nowy soft ;) http://goclever.com/pl/pl/goclever_tab_a971#support Tam jest do pobrania instrukcja i san soft/system. Przy okazji będzie miał Pan tablet niczym nowy i być może nowszy soft, gdyż na stronie napisane jest "aktualizacja" i napisane co się zmieniło :) Sam proces jest bardzo łatwy ;) Tylko trzeba pamiętać, że pliki i aplikacje, które są na tablecie raczej zostaną usunięte, o czym na pewno jest wspomniane w instrukcji.
odpowiedź 9 lipca 2012 przez użytkownika flota113 Poziom 5 (2,760)
wybrane 9 listopada 2013 przez użytkownika TheSpeed
–1 głos
podepnij do kompa reinstall softa lub daj do serwisu

ew.
podepnij do kompa; przytrzymaj przycisk "power" przez 10sek aż do reakcji urządzenia ;jeśli brak; powtórz operację z innymi przyciskami, następnie powinna instalować się ostatnia wersja systemu

odpowiedź 9 lipca 2012 przez użytkownika carbo888 Poziom 4 (1,050)
+1 głos
Witaj Flota113. Zrobiłem wszystko tak jak radziłeś, wgrałem nowy soft i wszystko jest GIT!!!

Dzięki za pomoc.
odpowiedź 9 lipca 2012 przez użytkownika mikigal Poziom 4 (1,280)
+1 głos
Nie ma za co ;) To ja się cieszę, że mogłem pomóc :)
odpowiedź 9 lipca 2012 przez użytkownika flota113 Poziom 5 (2,760)
+1 głos
Zmienmy status problemu na rozwiązany.
odpowiedź 10 lipca 2012 przez użytkownika hjundaj Poziom 3 (750)
–1 głos
odpowiedź 9 października 2012 przez użytkownika frugo666 Poziom 1 (120)
0 głosów
Mam dokładnie ten sam problem tylko z tabletem GoClever TAB 7500
odpowiedź 27 grudnia 2012 przez użytkownika jagroszek22 Poziom 1 (160)
...