Jeśli dobrze rozumiem, chciałbyś żeby obliczeniami Physx zajęła się grafika zintegrowana z procesorem? Niestety jest to grafika Intela, a Physx działa sprzętowo na kartach Nvidii.
Zauważ też, że cały pomysł ze sprzętową akceleracją fizyki jest taki, żeby robiła ją dedykowana karta graficzna, a nie procesor. Kiedy robi to procesor (a tak jest kiedy brak w komputerze karty GeForce), to radzi sobie z tym dość słabo (nie jest w tym celu zoptymalizowany). Poza tym traci swoją cenną moc na fizykę, kiedy mógłby zajmować się czymś innym (np. przesyłaniem do grafiki informacji potrzebnych do generowania sceny).
Teraz wyobraźmy sobie teoretycznie co by było, gdyby dało się uruchomić Physx na zintegrowanej w procesorze grafice Intela. Wtedy generowaniem fizyki zajmowałby się... nadal procesor, tylko akurat za pomocą innego swojego elementu niż to robi obecnie. Pomijam już fakt, że te integry są dość słabe. Raczej nie poradziłyby sobie z fizyką, skoro Intel tworząc je skupił się na akceleracji materiału HD.