Wszytko wyglada ok, tylko transfer szlag trafil...

+1 głos
wizyt: 607

Probowalem pogrzebac w windows, przeszedlem pare testow na www i sciagnalem pare nieprzydatnych programow. Nic do tej pory nie zglosilo zadnego problemu.

Wymienilem kabel pomiedzy gniazdkiem i routerem i filtr co nic nie pomoglo.

W tym momencie mam 100kbit upload to ze 20x mniej niz zwykle, ale moze sie zdarzyc, ze jak zrestartuje polaczenie to pokaze nawet ze 350. Z download podobnie. Jakies sugestie?

11 września 2012 w Internet przez użytkownika lork__ Poziom 7 (19,210)
   

6 odpowiedzi

0 głosów
 
Najlepsza odpowiedź
wezwij serwis jak net siada.
odpowiedź 15 września 2012 przez użytkownika Stanisław Anioł Poziom 7 (10,180)
wybrane 9 listopada 2013 przez użytkownika TheSpeed
0 głosów
napisales tak malo szczegolow ze az nie chce sie odpowiadac, pewnie uwazasz ze kazda czytajaca to osoba byla u ciebie w domu, widziala model routera, a takze umowe na jaka predkosc i z jakim operatorem ja podpisales.
odpowiedź 12 września 2012 przez użytkownika ICE1979 Poziom 8 (35,940)
0 głosów
Thomson Gateway TG585 v7, software 8.2.7.7. https://www.bethere.co.uk/web/beportal/bepro , ale normalnie jest 14Mbps i 2Mbps. Teraz mam Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 304 / 3,929 i mysle, ze jest niezle, bo wczesniej byla polowa.
Porobilo sie nagle pare tygodni temu. W zasadzie nie zrobilem nic, bo tylko pare restartow i odpialem router. Pomyslalem, ze to pewnie zepsuty kabel. Teraz wymienilem kabel co mialo pewnikiem rozwiazac problem, ale sie nie stalo.
Dzieki za sugestie, co jeszcze moge dodac?
odpowiedź 15 września 2012 przez użytkownika lork__ Poziom 7 (19,210)
0 głosów
Staty

DSL Connection

Link Information

Uptime: 1 day, 4:39:30

DSL Type: G.992.3 annex A

Maximum Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 361 / 4,910

Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 304 / 3,929

Data Transferred (Sent/Received) [kB/kB]: 0.00 / 0.00

Output Power (Up/Down) [dBm]: 10.5 / 19.0

Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 11.0 / 15.0

SN Margin (Up/Down) [dB]: 3.5 / 5.0

Vendor ID (Local/Remote): TMMB / BDCM

Loss of Framing (Local/Remote): 11 / 0

Loss of Signal (Local/Remote): 1 / 0

Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0

Loss of Link (Remote): 0

Error Seconds (Local/Remote): 1 / 0

FEC Errors (Up/Down): 44,570 / 3,910,716

CRC Errors (Up/Down): 44,570 / 15

HEC Errors (Up/Down): 110,024 / 11
odpowiedź 15 września 2012 przez użytkownika lork__ Poziom 7 (19,210)
0 głosów
To nie takie proste. Juz probowalem przy poprzednim razie i teraz wiem co sie stanie.
Mowie im zeby sprawdzili predkosc lacza (teraz 139 / 11,269) oni robia 'oh' i sprawdzaja u siebie w komputerku. Tam wszystko ok i nastepnego dnia ktos sprawdza na centrali i tam tez nie ma problemu. I wtedy mowia, ze wysla pana z BT do domu.
Nie moge przejsc pana z BT.
Wczoraj zapoznalem sie z istotna czescia kontraktu i jak beda w dobrym humorze to tylko zaplace kare. Okazuje sie, ze czesc instalacji w domu jest ich wlasnoscia :)
Potrzebuje samemu znalesc problem i najlepiej samemu naprawic. Inaczej bede z tym zyc dopoki nie wymienie na swiatlowod, a to chyba w styczniu.
Mam nowy kabel i w poniedzialek rano wymienie pomiedzy gniazdkiem telefonicznym i kablem z zewnatrz. Nie jestem pewien czy to cos pomoze. Do tej pory testowalem kablem od glosnikow (jeden drut) i strasznie to czasochlonne i zwatpilem zanim przeszedlem cztery druty.
odpowiedź 16 września 2012 przez użytkownika lork__ Poziom 7 (19,210)
0 głosów
Kabel z zewnatrz do wenatrz budynku przechodzi przez dziure wywiercona w futrynie i scianie. Zauwazylem, ze jak trzasne drzwiami to sie zmienia transfer.
odpowiedź 29 września 2012 przez użytkownika lork__ Poziom 7 (19,210)
...