Problem z zablokowanym tabletem NTT

0 głosów
wizyt: 3,885
Witam,

Otóż wczoraj mój brat próbował odblokować tablet i zablokował mi go i wyskakuje "aby odblokować zaloguj sie za pomoca konta Google". Problem w tym, że internet jest wyłaczony i nie mogę go włączyć, ponieważ tablet jest zablokowany. Już próbowałem go resetować, ale wyświetla się ludzik z androida z wykrzyknikiem w trójkącie i po chwili jest czarny ekran i pojawia się obrazek jak przy włączaniu i znowu jest komunikat, aby zalogować się do konta Google.

proszę pilnie o pomoc.
P.S. model tabletu to: ntt 528
9 stycznia 2014 w Tablety przez użytkownika pnada Poziom 1 (120)
edycja 10 stycznia 2014 przez użytkownika pnada
   

3 odpowiedzi

0 głosów
1. Wyłącz Tablet

2. Musisz sie dostać do menu serwisowego (kombinacja klawiszy power i volume - musisz sprawdzić różne ustawienia bo zaleznie od sprzetu jest to inaczej skonfigurowane najczęściej to combo "power i volume +")

3. Wybierasz z menu opcję wipe data/factory reset (nawigacja volume +/- a zatwierdzanie to krótkie uderzenie powera)

4. Po zakończeniu kasowania z menu wybierz opcję reboot system now

i gotowe!

 

P.S. Operacja wymazuje wszystkie dane z urządzenia - wyjmij na wszelki wypadek kartę SD żeby nie stracić jej zawartości.
odpowiedź 9 stycznia 2014 przez użytkownika adamk1985 Poziom 9 (52,800)
No tak, ale jak już napisałem na początku gdy już chce wejść do tego menu (wyświetla się ludzik androida z wykrzyknikiem) pojawia się czarny ekran i pojawia się obrazek jak przy włączaniu i znowu jest komunikat, aby zalogować się do konta Google.
W urządzeniach NTT jest też drugi tryb nazywany "trybem aktualizacji" [uruchamiasz go przytrzymując "power" i "volume-"] - czyli menu uruchomisz zapewne "power" i "volume+"
Może spróbuj tak jak w nexusie 7 wejść do tego menu (tu z kolei wykorzystujesz volume + i - jednocześnie):
http://www.youtube.com/watch?v=CEIMt-JxwCs

Każdy producent stara się rozwiązywać to po swojemu i dlatego są różne metody resetu... Jeśli nie chcesz próbować napisz do serwisu email z opisem problemu i prośbą o instrukcję resetowania urządzenia... Myślę że takie wskazówki powinny być umieszczane w manualach od razu przy sprzedaży...
Dzięki za info. Tak zrobię, skontaktuję się z serwisem. Samodzielne majstrowanie to jak błądzenie we mgle :C
PS Też się dołączam do tego, że reset powinien być dołączany do całego zestawu.
0 głosów
No i wszystko wiadomo już - ten tablet to praktycznie to samo co Ainol Novo 8 Spider tylko, że z pojemniejszą baterią...

Z kolei w Ainolach, aby wyświetlić menu trzeba wcisnąć i przytrzymać razem power, volume up i volume down - do momentu pojawienia się ludzika z wykrzyknikiem, a następnie power i volume up razem wcisnąć żeby uwidocznić menu
Kolejne kroki jak w poprzedniej odpowiedzi...

Poniżej fimlik how to [na podstawie innego taba, ale chodzi o to samo]
http://www.youtube.com/watch?v=x6u2qWWeaEM

Pozdrawiam
odpowiedź 9 stycznia 2014 przez użytkownika adamk1985 Poziom 9 (52,800)
Nie zapomnij nagrać wideo i wrzucić na YT (koniecznie z nazwą urządzenia) dla innych... na pewno będzie pomocne...
Wielkie dzięki!!
Zrobiłem tak jak na filmiku i... udało się!!!
A co do filmiku to wrzucę go jutro i wstawię tutaj link do niego.
Jeszcze raz dzięki!!! ;D
Nie ma sprawy - po to jest ten poradnik ;-)
Cieszę się, że mogłem pomóc.
Pozdrawiam
0 głosów

Jeszcze natknąłem się na pewne forum dotyczące rootowania tego taba i znalazłem NIEZBĘDNIK (@redMool) flashowania romu (załączam LINK):

"http://forum.android.com.pl/f510/ntt-528-moja-opinia-309348/index13.html"

FLASH NA 100% POMOŻE PRZY TWOIM PROBLEMIE, A ŻE DODATKOWO POPRAWIA SPRAWNOŚĆ URZĄDZENIA TO CHYBA WARTO SPRÓBOWAĆ... ALE JEDNOCZEŚNIE PAMIĘTAJ O GWARANCJI - TAKA OPERACJA POWODUJE JEJ UTRATĘ.

odpowiedź 9 stycznia 2014 przez użytkownika adamk1985 Poziom 9 (52,800)
...