Problem z reklamacją karty graficznej [ Komputronik]

+1 głos
wizyt: 243

Witam , mam następujący problem w grudniu 2013 r , w sklepie komputronik dokonałem zakupu karty graficznej radeon 7850 , szybko okazało się że jest ona fabrycznie uszkodzona więc została odesłana do serwisu . Serwis trwał prawie miesiąc po tym okresie została przysłana mi nową kartę ten sam model , teoretycznie nowa ponieważ karta może i była nowa lecz samo opakowanie jak i pozostałe części była po prostu wyciągnięte z opakowania 1 karty graficznej . Zabrałem kompa do domu iii... znowu to samo ten sam problem , karta znów została odesłana do serwisu , gdy zapytałem o możliwość zwrotu pieniędzy to spotkałem się z odmową gdyż jeżeli użyłem serwisu to taka opcja mi już nie przysługuje , tak powiedziano mi w tym sklepie . Nie tak dawno przysłano 3 kartę graficzna ta była nowa ( zarówno opakowanie jak i sama karta ) ale i znów to samo , dalej ten sam problem . Dziś otrzymałem odpowiedź ,gdyż zapytałem się o możliwość wymiany karty na zupełnie inny model lub tez całkowity zwrot pieniędzy . Otrzymałem odpowiedź iż mogą mi jedynie przysłać 4 kartę 7850 lub wybrać inny model karty ale w cenie jaka jest dziś warta 7850 czyli 589 zł yikes.gif yikes.gif Ja w momencie zakupu wydałem 669 zł na tą kartę , czyli rozumiem ze te 80 zł ma być podarowane im jako prezent od króliczka na Wielkanoc ? Może to nie jest jakaś wielka kwota ale zawsze $ . Nie wiem czy trafiłem na serię popsutych kart amd czy po prostu mam aż takiego pecha . Napisałem do nich wiadomość że chce żądać pełnej zwroty kwoty czyli 669 . Póki co czekam na odpowiedź . Nie wiem co mam w tej chwili robić dlatego proszę was o jakaś radę . Ale jedno wiem na pewno to był mój ostatni zakup w tym sklepie . 

 

Z góry dziękuje za wszelką pomoc ! 

 
8 kwietnia 2014 w Karty graficzne przez użytkownika Rapczer Poziom 1 (190)
   

1 odpowiedź

0 głosów
Praktycznie jest bardzo mało możliwe ale to norma, że część produktów z chin jest uszkodzona zwłaszcza jak kupuje się OEM-y ale mogły być też zepsute. Nie ma nigdzie fizycznych uszkodzeń złącza PCI-e czy wiązki?
 
Przeczytaj:
http://consider.pl/prawa-konsumenta-zasady-reklamacji-odstapienie-od-umowy-gwarancja/
odpowiedź 8 kwietnia 2014 przez użytkownika helfi Poziom 7 (12,130)
edycja 8 kwietnia 2014 przez użytkownika helfi
...