PROBLEM Z KARTĄ SIECIOWĄ - RESTART ABY BYŁ INTERNET

+1 głos
wizyt: 27,919

 Witam, jakiś czas temu pojawił się problem z moją kartą sieciową. Po właczeniu komputera pojawiała się ikonka ograniczonego dostępu do połączenia, internetu nie było. Trzeba było włączyć i wyłączyć kartę sieciową aby uzyskać połączenie z internetem. Nie przeszkadzało mi to zbytnio w codziennym użytkowaniu dlatego zbagatelizowałem sprawę. Ostatnio zaczął się większy problem. Po włączeniu komputera ikonka pokazuje połączenie do internetu natomiast po odpaleniu przeglądarki, na dole na pasku napisane jest że znaleziono witrynę sieci web jednak strona nieładuje się i ostatecznie pomimo tego że pisze że połączenie jest dobre internetu nie ma i nic nie da się z tym zrobić. Jeżeli natomiast włączymy i wyłączymy kartę sieciową to internet na chwilę się pojawia jednak trwa to ok 1-3 min następnie problem się powtarza. Po prostu w trakcie używania internetu ni stąd ni zowąd  połączenie jest przerywane a system nie informuje mnie o tym fakcie uparcie twierdząc że jest dobrze połączony z siecią. Dodam, że na innych sprzętach komputerach, laptopach i smartphonach w tym samym momencie nie zauważymy tego typu problemu.

Informacje:

system: Windows7 x32

Karta sieciowa:  Atheros AR8121/AR8113/AR8114 PCI-E Ethernet Controller z najnowszymi sterownikami

antywirus: Microsoft Security Essentials

 

Proszę o szybką pomoc, z góry dziękuję i pozdrawiam. 

20 czerwca 2013 w Internet przez użytkownika litvin Poziom 1 (210)
   

6 odpowiedzi

–1 głos
Pierwsze co to wylacz na chwile firewal (ten windowsowy badz inny jaki masz zainstalowany), antywira i cokolwiek tam jeszcze masz a nastepnie przetestuj czy dalej sprawa sie powtarza.
Dodatkowo uruchom okno wiersza polecen i wpisz tam np.
ping -t 195.138.211.170
i sprawdz czy pakiety dochodza oraz
tracert 195.138.211.170

w tym drugim przypadku jesli nie masz jakiegokolwiek polaczenia wtedy nie bedziesz mial odpowiedzi z routerow przez ktory sygnal idzie. Jesli bedzie odpowiedz chociazby z jednego wtedy masz problem ze zlym DNS'em badz... (nie wiem czy korzystasz) adresem proxy.
odpowiedź 20 czerwca 2013 przez użytkownika scooby Poziom 6 (8,630)
0 głosów
niestety nie pomogło :(
odpowiedź 20 czerwca 2013 przez użytkownika litvin Poziom 1 (210)
0 głosów
Co takiego nie pomoglo opisz co wywalalo gdy wpisywales ping i tracert.
odpowiedź 20 czerwca 2013 przez użytkownika scooby Poziom 6 (8,630)
0 głosów
Sprobuj we wlasciwosciach karty sieciowej (menedzer urzadzen) zmienic predkosc tej karty na nizsza. Domyslnie jest ustawiona wartosc "Speed & Duplex" na "Auto negotiation", to zmien to recznie na 100Mb - niektore sieciowki psuja sie w podobny sposob, albo jak kabel jest uszkodzony albo nizszej kategorii od 5E to tez objawy sa podobne.
odpowiedź 20 czerwca 2013 przez użytkownika jeomax.co.uk Poziom 11 (474,080)
0 głosów
Mam ten sam problem i nic z tego nie pomaga. Sterowniki najnowsze, a komputer po wielu skanach wiec wirusow juz nie ma. Zrobiłem z komenda "tracert" i pokazało mi dostepne sieci przy mojej

"1      2ms     16ms    6ms     livebox.home" i moje ip

A z gdy robie komedne ping z tym adresem co napisałeś to ciągle mam "Upłynął limit czasu żądania"

Karta sieciowa: Atheros AR9285
odpowiedź 18 sierpnia 2014 przez użytkownika wpadka Poziom 1 (140)
edycja 18 sierpnia 2014 przez użytkownika wpadka
0 głosów

Witam Cię serdecznie

Rozumiem że to karta sieciowa WiFi w lapku Ci szfankuje TAK??

A więc pytanie jak masz ustawione szyfrowanie w Livebox dla połaczeń WiFi ??

Są 2 TYPY szyfrowania dla WPA2-PSK   

1 AES i takie powinienes mieć ustawione

2 TKIP  nie polecam bo twoja karta ma z nim problemy właśnie

Podłącz sie kabelkiem do Liveboxa i zmień z auto na AES i po problemie

 

odpowiedź 18 sierpnia 2014 przez użytkownika -ZIBI- Poziom 8 (46,880)
Mam AES ustawione
...