Problem z podłączeniem drugiego monitora

0 głosów
wizyt: 160
Witam chciałbym sie zapytac czy jest jakas mozliwośc podpiecia drugiego monitora z (d-sub ) do karty graficznej  gigabyte radeon r9 290 ? ktore ma wyjscia dvi dvi hdmi hdmi lecz -nie dział przejsciowka dsub-dvi gdyz nie mam miejsca na piny??
2 kwietnia 2016 w PC przez użytkownika eryk2121 Poziom 1 (120)
   

2 odpowiedzi

0 głosów
Przejsciowka nie zadziala, gdzyz przejsciowka obejmuje tylko DVI-A albo DVI-I, podczas gdy ta karta Gigabyte ma oba porty DVI-D. Roznica jest taka, ze te pierwsze obsluguja analogowy sygnal video, a DVI-D to tylko cyfrowy sygnal video. D-Sub to analog, wiec juz wiesz, ze zadna przejsciowka nie zadziala, o czym zreszta poinformuje wprawne oko widzac odpowiednie piny w gniazdach i wtyczkach takiej konfiguracji (sa inne po prostu).

Jedyna metoda to kupienie interfejsu, ktory w kablu (zazwyczaj przy ktoryms z gniazd) bedzie zawieral takze konwerter cyfrowo-analogowy, jak np. takie cos:

http://www.mymemory.co.uk/Video-Cables/StarTech/StarTech.com-DVI-D-to-VGA-Active-Adapter-Converter-Cable-?products=&gclid=COPul6zy78sCFUO3Gwodx0IFLw

Konwersja sygnalu wiaze sie z utrata jakosci, ja osobiscie preferowalbym zmiane monitora, choc jak nie masz kasy, to oczywiscie bedziesz zmuszony uzywac takiego wlasnie konwertera.
odpowiedź 2 kwietnia 2016 przez użytkownika jeomax.co.uk Poziom 11 (466,620)
0 głosów
Mam podobną sytuacje, lecz podłączyłem drugi monitor do płyty głównej i korzystam z układu graficznego z procesora.

Jeżeli potrzebujesz to do zastosowań w stylu, pracy w internecie, programach których nie potrzeba używać zew karty graficznej to nie ma problemu, o ile posiadasz takie wyjście w płycie głównej i zintegrowaną w procesorze czy też na płycie karte graficzną.
odpowiedź 2 kwietnia 2016 przez użytkownika raffal81 Poziom 6 (9,850)
...