Wyposażenie do biura

0 głosów
1 wizyta
Nie wiem czy to dobre miejsce na to pytanie ale chciałbym dokupić do biura kilka akcesoriów. Doradzicie w jakich sklepach warto jest skompletować wyposazenie biurowe?
20 stycznia w Inne przez użytkownika Laster Poziom 4 (1,580)
   

1 odpowiedź

0 głosów

W ostatnim czasie wybieram raczej sklepy internetowe niż stacjonarne. W sklepach internetowych jest taniej i zamówienie jest wygodniejsze bo wszystko przywozi Ci kurier. Artykuły biurowe zwykle opłaca sie kupować w większej ilości i w hurtowniach ( staram się porównywać przed zakupem ceny). Możecie zajrzeć sobie na przykład tutaj: https://www.durashop.pl/listwy-informacyjne

Jest to spory sklep biurowy, poza tym autoryzowany przedstawiciel Durable tak wiec mozna liczyć na dobra jakość akcesoriów biurowych. 

odpowiedź 20 stycznia przez użytkownika fenrek Poziom 4 (1,080)
...