Witam, jestem od niedawna zadowolonym urzytkownikiem iPAQ HP rw6815. Niestety wskutek mojego działania (wgrywanie oprogramowania - najprawdopodobniej nie przeznaczonego do tego modelu) mój iPAQ zawiesza się. Tzn. w tej chwili w fazie uruchamiania po ukazaniu się logo HP robi się biały ekran i dalej nic.
Nie mam także teraz zupełnie możliwości synchronizacji urządzenia lub ponownego wgrania systemu pomimo tego, że system na stacjonarnym kompie odnajduje HP-ka, lecz nie ma z nim łączności...
Z tego co czytałem na forach internetowych pewnym rozwiązaniem mogłoby być zastosowanie tzw. "twardego resetu", niestety nie wiem w jaki sposób go wykonać? Czy możecie mi jakoś w tym pomóc?
Nie byłoby problemu gdybym był w Polsce - pewnie w jakims pierwszym punkcie sprzedaży komórek znalazłby się ktoś kto tego dokonałby w kilka sekund, ale w tej chwili jestem w Holandii, a tu... szkoda gadać - bo nie można się nawet z nimi dogadać...
Bardzo prosze o pomoc... i z góry dziękuję!
Jaskon