Prestigio Multipad 2 Pro Duo 7.0 czarny ekran, tylko podświetlenie

+1 głos
wizyt: 3,744
Witam, posiadam kilkudniowego tableta prestigio pmp5670c_bk_duo tablet chodzil elegancko po czym rozladowal sie, i od tamtej pory gdy podlaczam go do ladowarki albo probuje uruchomic podswietla sie tylko czarny obraz i nic sie nie dzieje, nie dziala tez kombinacja power + volume up/down.

oddalbym go na gwarancje ale dostalem go w prezencie i osoba ktora mi go zprezentowala nie mozne znalesc faktury wiec chcialbym ewentualnie postawic go sam :) macie jakies pomysly?
16 czerwca 2014 w Inne przez użytkownika Krajan Poziom 2 (470)
   

2 odpowiedzi

0 głosów
Probówałeś coś mieszać w systemie typu root czy inne rzeczy ? Może miał już wadę nabytą albo spróbój na innej ładoware go naładować :)
odpowiedź 16 czerwca 2014 przez użytkownika Radzi02313 Poziom 2 (370)
Właśnie zupełnie nic, stockowe ustawienia, wyładował się po czytaniu ebooka i juz nie wstal, ladowalem go trzema roznymi ladowarkami i nic
Kurcze a to było pierwsze rozładowanie ? Sory za głupie pytanie. Więc musisz powiadomić osobę która Ci go sprezentowała aby znalazła tę fakutę bo prawdopodonie mogła być to wada nabyta a gdy był naładowany to podłączałeś go w celu "podładowania" ? Z tego co czytam na innych forach jest to dość nie rzadka przypadłość tego tabletu więc pewnie wyladuje w serwisie albo na gwarancji ;/
to nie było pierwsze ładowanie, tablet ładowałem z 2 razy i wszystko przebiegało jak należy, czekam jeszcze na info jak ewentualnie można go sflashować , bo może to tylko wina wysypanego romu
znalazłem na sewerach Prestigio firmware do "ożywienia" tabletu możesz spróbować :http://nl02.dl.prestigio.com/Service_Files/TabletPC/PMP5670/
tak tylko komp nie wyktywa mi tableta przez usb, tryb debugowania "powet + volume up/down" nie dziala
Jeśli tak to nie ma co odprawiać guseł nad nim tylko trzeba się udać do serwisu bo nic nie zdziałasz w ten spoób jak nawet na pc nie reaguje i na przyciski. Pozdrawiam :)
jest już zdjecie faktury, wydrukowalem jutro rano zaniose na gwarancje
0 głosów

Zdążyłem jeszcze? Mam nadzieję że jeszcze nie zaniosłeś do serwisu...


Sprawdź czy czasem źle nie próbowałeś wykonać resetu (producenci próbują to utrudnić tak bardzo jak się da)?

Poniżej instrukcja:

- http://www.hard-reset.com/prestigio-multipad-hard-reset.html

odpowiedź 17 czerwca 2014 przez użytkownika adamk1985 Poziom 9 (52,800)
a może po prostu wyświetlacz do wymiany
tablet w ogole nie chcial wstac, nie pojawialo sie na nim nic, odpalało sie tylko podświetlenie. Poszedł na gwarancje dzis
Ciekaw jestem jaki jest poziom serwisu (jakość i rzetelność) ??
jeśli możesz opisz po wszystkim twoje wrażenia jeśli chodzi o serwis...
Mam obecnie taki sam problem. Od czerwca 2014 roku minęło już trochę czasu.
Czy udało się naprawić tableta w serwisie?
...