Tunderbird nie pobiera poczty

0 głosów
wizyt: 98
Witam. Od jakiegoś czasu program tunderbird nie chce mi pobierać poczty. Wykonałem wszystko co jest mozliwe, reinstalacja na nowo, inne programy itp. Podczas ponownej konfiguracji poczty przy weryfikacji hasła wyskakuje błąd " sprawdz nazwe uzytkownika lub hasło" lecz przez strone wp.pl bez problemu odbiore. Znacie jakiś patent na to? System windows 7 Ultimate 64 bit.
13 listopada 2014 w Internetowe przez użytkownika vieri37 Poziom 5 (3,400)
   

2 odpowiedzi

0 głosów
Masz skonfigurowane konto dokladnie w/g tego modelu:

http://poczta.wp.pl/info-pomoc-konfig.html?action=more&id=157#anc

?

Pamietam, ze kiedys byly problemy z serwerami pocztowymi, jesli podawales jako login caly adres mailowy, np. zamiast "jan.kowalski" trzeba bylo pisac "jan.kowalski@wp.pl" albo na odwrot.

A co dokladnie znaczy "od jakiegos czasu" ? Wszystko musi miec zwiazek z czyms, np. jesli reinstalowaes lub zmieniales system operacyjny, a miales kopie bazy zgrana gdzies na innej partycji - to przykladowo firewall moze nie miec wyjatku dla Thunderbirda i trzeba go dodac. Tak sie dzieje tez w przypadku niektorych pakietow antywirusowych - tutaj pomaga chwilowe wylaczenie antywira i sprawdzenie, czy bez tego dziala.
odpowiedź 13 listopada 2014 przez użytkownika jeomax.co.uk Poziom 11 (475,040)
0 głosów
A ja może zapytam, której wersji używasz?? Miałem identyczne problemy przy konfiguracji tego programu w wersji 34.0 BETA - mimo poprawnego wpisywania danych wyskakiwał ten sam komunikat co u Ciebie.

Zainstalowałem sobie czasowo alternatywę (miło mnie zaskoczyła) w postaci:

- http://www.dobreprogramy.pl/Mailbird,Program,Windows,58095.html

i wróciłem do wersji stabilnej thunderka chyba 31.xx
odpowiedź 14 listopada 2014 przez użytkownika adamk1985 Poziom 9 (52,800)
...