Zapamiętaj
Rejestracja
Pytania
Bez odpowiedzi
Tagi
Kategorie
Użytkownicy
Zapytaj
Zapytaj
Benchmark.pl
Zapowiedziano LEGO Horizon Adventures. Ta gra wygląda obłędnie
Nowe Radeony będą pobierać więcej prądu. AI pomoże zmniejszyć rachunki
Amazon szykuje ucztę dla fanów RPG akcji. Nowa gra oficjalnie
Nowe pamięci RAM będą jeszcze lepsze. Producenci zapowiadają nowy sprzęt
Robisz tak z bagażem? Ekspert ostrzega, że to błąd
Wszystkie lądowania na Księżycu. Od Apolla do Chang'e
Kategorie
Komputery
(2,608)
Podzespoły PC
(5,326)
Peryferia
(759)
Monitory
(158)
Klawiatury
(81)
Myszki
(109)
Drukarki i skanery
(82)
Pamięć przenośna
(3)
Głośniki
(128)
Słuchawki
(137)
Mikrofony
(7)
Kontrolery gier
(34)
Kamerki internetowe
(3)
Inne peryferia
(8)
Urządzenia mobilne
(448)
Sieć i internet
(495)
Foto, audio, wideo
(481)
Gry
(494)
Konsole do gier
(65)
Oprogramowanie
(606)
Inne
(809)
Popularne tagi
komputer
problem
pc
karta-graficzna
laptop
zestaw
pomoc
gry
karta
monitor
procesor
płyta-główna
dysk
ram
graficzna
windows
Zatrybi.pl
»
Myszki
»
Razer DeathAdder glow-logo
Razer DeathAdder glow-logo
+1
głos
wizyt:
1,834
Witam! Wczoraj zakupilem mysz Razer DA przez pierwsze 3h logo na razera na myszy swiecialo lecz nie pulsowalo jak nalezy tylko przez jakis czas nie bylo potem sie pojawialo i dziwnie migalo ;/ Teraz juz z 5h wogule nie daje oznak zycia i nic sie nie swieci ;/ (Jak sie dobrze przyjze to widac bardzo slabe swiatelko wokol loga. Scroll dziala normalnie tzn swieci jak nalezy. Wszystkie sterowniki mam wgrane probowalem roznych wersji ale nic logo nie swieci ! Da sie to jakos zrobic czy tylko odeslac na gwarancje ( glupio jest o taki szczegol wysylac i czekac nie wiadomo ile na nowa lub naprawiona mysz) Prosze o pomoc
3 grudnia 2009
w
Myszki
przez użytkownika
konradstw
Poziom 2
(
280
)
Tweet
Zaloguj
lub
zarejestruj się
, aby odpowiedzieć na to pytanie.
9 odpowiedzi
0
głosów
oprocz tego ze podczas uzytkowania myszki nie widzisz nawet tego loga to odeslij na gwarancje ;] jest door2door wiec dzwonisz i masz ;]
odpowiedź
3 grudnia 2009
przez użytkownika
manioor
Poziom 6
(
7,800
)
Zaloguj
lub
zarejestruj się
, aby skomentować.
0
głosów
Jak beda mieli na stanie w mmv.pl ta myszke to wszystko potrwa troche ponad tydzien :), jezeli nie beda mieli i sklep zgodzi sie wystawic korekte to cos okolo -tyg ;D. Jezeli natomiast sklep nie zgodzi sie na korekte to zostaniesz bez myszki na bardzo dlugo dopoki mmv.pl nie sprowadzi prosto od razera nowej :D (ja tak czekam na barracudy hp-1 juz jakies 2.5 miesiaca :D)
odpowiedź
3 grudnia 2009
przez użytkownika
Pfourul
Poziom 3
(
730
)
Zaloguj
lub
zarejestruj się
, aby skomentować.
0
głosów
czyli nie da sie tego jakos naprawic? Przez jakis czas migalo dobrze a teraz wogule ;/
odpowiedź
3 grudnia 2009
przez użytkownika
konradstw
Poziom 2
(
280
)
Zaloguj
lub
zarejestruj się
, aby skomentować.
0
głosów
jak naprawisz we własnym zakresie stracisz gwarancje ,zadzwoń i się zapytaj w ile ci ją wymienią.
odpowiedź
3 grudnia 2009
przez użytkownika
helfi
Poziom 7
(
12,130
)
Zaloguj
lub
zarejestruj się
, aby skomentować.
–1
głos
Chłopie... podstawówkę skończyłeś?! (bez obrazy, ale takie błędy ortograficzne walisz, że aż mi się dźwiga)
odpowiedź
3 grudnia 2009
przez użytkownika
treposlaw
Poziom 4
(
1,600
)
Zaloguj
lub
zarejestruj się
, aby skomentować.
0
głosów
Po prostu ja wyslij, mysle ze zmieszcza sie w tydzien, max dwa, a jak by nie patrzec, dzialajace logo da Ci pewien komfort psychiczny :)
odpowiedź
3 grudnia 2009
przez użytkownika
GreQonE
Poziom 10
(
123,890
)
Zaloguj
lub
zarejestruj się
, aby skomentować.
0
głosów
Zauwazylem, ze logo czasem dziala normalnie ( raz na godzine sie zalaczy i dziala jak nalezy ) a nie moge po prostu korzystac z myszy i jakis czas przed koncem gwaracji zwrocic ja i powiedziec, ze przestalo swiecic?
odpowiedź
3 grudnia 2009
przez użytkownika
konradstw
Poziom 2
(
280
)
Zaloguj
lub
zarejestruj się
, aby skomentować.
0
głosów
Pierw zadzown i sie dowiedz czy maja je na stanie,
Bo ja juz wiem ze za klawe ktora wyslalem 3tyg temu przez komputronika dostane kase ;) (razer lycosa) bo sie z nia za dlugo bawia :)
odpowiedź
3 grudnia 2009
przez użytkownika
Pfourul
Poziom 3
(
730
)
Zaloguj
lub
zarejestruj się
, aby skomentować.
0
głosów
Jak ja kupywałem razera rok temu to dostalem gwarancje w "MMV" czy jakos tak na zielonej karteczce. W empiku powiedzieli mi że oni gwarancje załatwiają w tydzien, koszt przesylki oni oplacaja, ale czy wszystko bedzie cacy to za tydzien dopiero moge powiedziec bo swojego wyslalem (scroll sie wcisnal).
odpowiedź
3 grudnia 2009
przez użytkownika
Cr4sH
Poziom 5
(
4,620
)
Zaloguj
lub
zarejestruj się
, aby skomentować.
...