Backup danych i ustawień - Outlook 2007

0 głosów
wizyt: 6,486

Witam.

Mam następujący problem. Mam outlooka 2007, który trochę z mojej winy się wziął i rozwalił. Nie mogę go teraz uruchomić w żadnej sposób i konieczna jest reinstalacja. Problem w tym, że mam w nim zapisane wszystkie kontakty i cały terminarz spotkań. Chciałbym zabezpieczyć te dane przed skasowaniem przy deinstalacji.

 

Czy mógłby mi ktoś napisać instrukcję jak zrobić kopię danych, zakładając oczywiście, że nie mogę wejść w outlooka i kliknąć "eksport", bo program się nie odpala? No i oczywiście potem jak te dane przywrócić.

 

Pozdrawiam

13 czerwca 2010 w Oprogramowanie przez użytkownika Skipperro Poziom 7 (19,430)
   

6 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 13 czerwca 2010 przez użytkownika Darxis Poziom 6 (5,710)
0 głosów
Outlook trzyma te dane w plikach/pliku *.PST, nie jestem pewny czy ustawienia konta, ale kalendarz i wiadomości powinny tam być a znajduje się on w C:\Documents and Settings\TWOJA_NAZWA_UŻYTKOWNIKA\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Outlook zrób backup całego katalogu, lecz uważam, że reinstalacja nie powinna usunąć twoich danych
odpowiedź 14 czerwca 2010 przez użytkownika nsx13 Poziom 5 (2,590)
0 głosów
Może zanim to zrobisz spróbuj w "uruchom" wpisać komendę Outlook.exe /resetnavpane Może uda Ci się go uruchomić.
odpowiedź 14 czerwca 2010 przez użytkownika Spirit Poziom 6 (5,460)
0 głosów
"Outlook.exe /resetnavpane" - tak to powinno wyglądać(z odstępem).
odpowiedź 14 czerwca 2010 przez użytkownika Spirit Poziom 6 (5,460)
+1 głos
zrób tak jak ja zawsze robie po formacie.


Jeżeli masz Windows XP
c:\documents and setting\nazwa uzytkownika\ustawienia lokalne\dane aplikacji\microsoft\outlook

skopiuj wszystko co tam masz i wrzuc do bezpiecznego folderu

wywal ten folder stamtąd, odinstaluj office'a, zainstaluj go ponownie, wgraj z powrotem folder outlook tam gdzie był, odpal outlooka, zrob konto poczty normalnie podajac wszystkie hasla loginy itp itd, w ustawieniach zaawansowanych daj ze server smpt wymaga uwierzytelnienia czy cos tam

MUSISZ TO ROBIC Z ODŁĄCZONYM NETEM! (zeby sie nie dublowały wiadomosci itp itd)

Teraz wejdz w narzędzia>ustawienia kont>(zakładka)pliki danych> Dodaj

Wybierasz OK i wybierasz z listy plik Outlook(.pst)

ustawiasz go na domyslny, resetujesz program, wchodzisz znow w ustawienia kont>pliki>kasujesz drugi (prawdopodobnie outlook1) i resetujesz outlooka, następnie cieszysz się działającym programem :)

jeżeli masz windows Vista/7, to tylko ścieżka do plików jest inna, mianowicie -> C:\Users(Użytkownicy)\NAZWA UZYTKOWNIKA\AppData\Local\Microsoft\Outlook

mam nadzieję, że pomogłem :)
odpowiedź 14 czerwca 2010 przez użytkownika fifek19 Poziom 5 (2,990)
0 głosów
Pierwsze pytanie jakie się nasuwa to jaki masz system?

A co do kopiowania to

1. W XP są dwa foldery outlooka które musisz skopiować

- pliki ost/pst (tutaj program trzyma dane poczty/kalendarz/ksiazki etc)
%userprofile%\Ustawienia lokalne\dane applikacji\microsoft\outlook"

- pliki ustawien i pamieci tymczasowej "Dane Applikacji\microsoft\outlook"
(te pliki przywracasz dopiero po pierwszym uruchomieniu inaczej oulook Ci je nadpisze pustymi)

2. Vista/7 jest to trochę skomplikowane pod swoim profilem masz foldery outlooka w 3 folderach pod Twoim profilem

Users\%username%\AppData\Local
Users\%username%\AppData\LocalLow
Users\%username%\AppData\Roaming

nie miałem czasu sprawdzić co który zawiera

Powodzenia
odpowiedź 15 czerwca 2010 przez użytkownika uklejek Poziom 3 (600)
...