Co mam zrobić???

0 głosów
wizyt: 988

Witam!

 

Chcę sprzedać mobo ,czyli Asusa M4A785G V EVO  z kartą USB 3.0 i jest jeden mały problem. Mam tylko fakturę na cały zestaw ,czyli na PSU ,CPU ,GPU ,RAM i oczywiście na mobo. I teraz nie wiem czy mam pójść do sklepu (Pro-line) i czy mogę poprosić o osobną gwarancję na produkt ,czy może moge sprzedać te mobo i dać klijentowi ,kopię tej faktury???

20 czerwca 2010 w PC przez użytkownika Zen... Poziom 7 (10,080)
   

6 odpowiedzi

0 głosów
 
Najlepsza odpowiedź
odpisali:
"witam serdecznie.
owszem w regulaminie jest mowa nt. tego typu sytuacji a mianowicie mowa o nieprzechodzeniu gwarancji gdyz gwarancja jest tylko i wyłacznie dla kupującego. w teorii pan sprzedając produkt dalej udziela gwarancji swojemu klientowi i w razie potrzeby on rości u pana a pan u nas jako nasz klient. gwarancja nie przechodzi jako uprawnienie tylko i wyłacznie dla klienta koncowego. "
odpowiedź 21 czerwca 2010 przez użytkownika LopezDaVinci Poziom 6 (6,460)
wybrane 9 listopada 2013 przez użytkownika TheSpeed
0 głosów
Najprościej zadzwonić do sklepu i zapytać. Może być tak że co sklep to inaczej. Zasięgnij informacji u źródeł.
odpowiedź 20 czerwca 2010 przez użytkownika Kosta Poziom 5 (4,680)
0 głosów
Najlepiej tak jak kolega pisał zadzwonić lub maila wysłać i zapytać. Napisałem właśnie do nich w tej sprawie i czekam na odpowiedź. Napiszę co i jak kiedy dostanę od nich odpowiedź, chyba, że wcześniej się dowiesz ;)
odpowiedź 20 czerwca 2010 przez użytkownika LopezDaVinci Poziom 6 (6,460)
0 głosów
No dobra to jak Ci odpiszą to napisz do mnie na forum na PW :p
odpowiedź 20 czerwca 2010 przez użytkownika Zen... Poziom 7 (10,080)
0 głosów
Jeśli się nie mylę to proline wystawia jedynie karty gwarancyjne "producenta', po jednej sztuce dla każdego egzemplarza. Pozostałe produkty reklamujesz na podstawie dokumentu sprzedaży - w tym konkretnym przypadku faktury.

Zazwyczaj serwis wymaga dołączenia kopii dokumentu sprzedaży, więc tak owy zrobisz w punkcie ksero.
odpowiedź 20 czerwca 2010 przez użytkownika lol_ek Poziom 6 (9,640)
0 głosów
Miałem taką samą sytuację z esc.pl wystarczy, że dasz ksero faktury. Przynajmniej w esc tak jest do gwarancji potrzebny jest numer zamówienia i coś tam jeszcze z faktury więc ksero wystarczy w zupełności.
odpowiedź 21 czerwca 2010 przez użytkownika ipfon Poziom 5 (4,290)
...