Witam, mam następujący problem. Zaobserwowałem to w dwóch grach: Starcraft (1) i Counter-Strike 1.6, czyli dość stare tytuły. W innych grach jak do tej pory nie miało nic podobnego miejsca.
W starcrafcie po naciśnięciu jednostki gra zacina się na ok. 2 sekundy, po czym jednostka wydaje dźwięk i gra dalej chodzi płynnie. Dotyczy to różnych dźwięków od jednostek do budowli, o dziwo muzyka nie sprawia tego peoblemu.
W Counter-Strike jest dużo gorzej - praktycznie każdy dźwięk wydany z radio message, czy dźwięk zmiany broni lub podłożenia bomby powodują takie same objawy - zacięcie, wydanie dźwięku i gra nadal działa płynnie.
Specyfikacja komputera:
Asus Eee PC 1215N
Intel Atom D525 1.8 GHz
Pamięć 2048 MB, Hynix DDR3-1333, 2x 1 GB
NVIDIA ION 2 - 512 MB, rdzeń: 475 MHz, pamięć: 790 MHz, DDR3, dodatkowo Intel GMA 3150, ForceWare 57.34
Dysk twardy 250 GB - 5400 rpm, 250GB 5400obr/min Seagate ST9250315AS
Realtek ALC269 @ Intel NM10 ICH
System Windows 7 Pro (32bit)
Wszystkie aktualizacje w Windows Update wykonane, najnowsze sterowniki zainstalowane (DriverMax), AviraAntivir nie wykrywa żadnych wirusów, DirectX także najnowszy, dxdiag nie pokazuje żadnych problemów.