No i git, tylko trzeba pytajacemu to wszystko powiedziec. Niech sam wybierze. Sa ludzie (jak np. ja), ktorzy nie zostawiliby karty DX10 do najnowszych gier. Ale sa i tacy (Szymon sie, niestety, nie zalicza, bo ma juz karte DX11 i watpie, czy by ja zamienil na 4890), ktorzy beda siedziec na starszych grafikach.
Piszac o 5850 mialem na mysli remaki Sapphire (bodaj), ktore mozna jeszcze gdzieniegdzie dostac po atrakcyjnej cenie, a wiadomo: to nowa (fabrycznie) karta, mozna i podkrecac (choc fabrycznie sa juz podkrecone), wiec wydajnosc sie poprawi nieco. Z calkowita pewnoscia wybor to lepszy, niz 4890. Nawet przy teselacji - ktora przeciez nie jest stanem zerojedynkowym, tylko ma kilka stanow posrednich, ktore roznie obciazaja GPU.
I dalem w nawiasie alternatywe 6850 jako ulepszenie wydajnosci w DX11, ale nie do konca wiadomo, jak beda sie sprawowaly poszczegolne karty w BF3. I generalnie to zapomnialem dodac to, co zawsze mowie w podobnych sytuacjach: aby wybrac sprzet pod konkretne gry, trzeba wpierw znac ich wymagania. Poki co, nie ma oficjalnych wymagan pod BF3 - a najlepiej byloby znac wyniki testow poszczegolnych kart. Inaczej bedzie to takie troche wrozenie z fusow, patrzenie na wyniki innych gier, czyli mniej lub bardziej udane porownania.