<!--[if gte mso 9]> Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4 <![endif]--><!--[if gte mso 9]> <![endif]--><!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} --><!--[if gte mso 10]> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} <![endif]-->
Witam.
Mam pewien problem z wymianą gwarancyjną. Sytuacja się przedstawia następująco. Kupiłem niedawno używane głośniki na allegro. Głośniki(Logitech Z-5500) były uszkodzone a konkretnie sam subwoofer ale cena była bardzo atrakcyjna więc się zdecydowałem na kupno z nadzieją na niedrogą naprawę. Poszukując elektronika, który by się tym mógł zająć napisałem(zarejestrowałem) w międzyczasie do BOK firmy Logitech i uzyskałem informację, że głośniki posiadają jeszcze ważną gwarancję. Nie ukrywam, że bardzo mnie to pocieszyło. Okazało się że na krótko. Osoba z obsługi odpisała mi- cytuję „W celu dokonania wymiana należy przesłać przynajmniej dwa zdjęcia zestawu: 1) Pierwsze zdjęcie musi przedstawiać zestaw w stanie obecnym wraz z napisanym odręcznie (np. na kartce papieru) numerem referencyjnym 2) Drugie zdjęcie musi przedstawiać każdy element zestawu uszkodzony w stopniu uniemożliwiającym dalsze z niego korzystanie wraz z napisanym odręcznie numerem referencyjnym”. Odpisałem że uszkodzony jest tylko subwoofer itp. Na co ten miły pan odpisał mi coś takiego „Drugie zdjęcie nie ma na celu udokumentowania istniejącej usterki, a jest kolejnym krokiem procedury wymiany polegającym na przedstawieniu na zdjęciu uszkodzonych w stopniu widocznym wszystkich elementów zestawu.
W związku z tym w celu dopełnienia procedury należy uszkodzić wszystkie elementy zestawu w sposób widoczny, a następnie wykonać ich zdjęcie wraz z odręcznie napisanym numerem referencyjnym”. Powiedzcie mi gdzie tu jest zdrowy rozsądek i co zrobić w tej sytuacji?Próbowałem od kilku dni skontaktować się telefonicznie z BOP ale bezskutecznie.
Aż człowieka krew zalewa!!!!!
Pozdrawiam
moomin