Router nie chce się zrestartować

+1 głos
wizyt: 5,647

Posiadam router D-link GO-RT-N150, nie moge dostac sie do panelu administracyjnego, reset nie pomaga a raczej router na niego nie reaguje zupelnie (probowalem 20 sekund go trzymac ale po tym czasie nawet nazwa wi-fi sie nie zmienila). A dostac się nie mogę bo wydaje mi się  ze nie znam adresu dostepu do routera, standardowy 192.168.0.1 nie odpowiada. Macie jakies pomysly?

 

3 sierpnia 2013 w Routery przez użytkownika lokomisiek Poziom 4 (2,080)
   

9 odpowiedzi

0 głosów
na pasku adresu wpisz 192.168.1.1
login admin
hasło admin
jak chcesz go zresetować to wyłącz zasilanie odepnij wszystkie kable przytrzymaj przycisk reset ok.15 sekund
podłącz i powinno być git
odpowiedź 3 sierpnia 2013 przez użytkownika jarwi1972 Poziom 7 (17,900)
0 głosów
miało być 192.168.0.1 soorki ale pisze na szybko
odpowiedź 3 sierpnia 2013 przez użytkownika jarwi1972 Poziom 7 (17,900)
0 głosów
jeśli konfigurujesz sieć to najlepiej podłączyć się przez kabel Ethernet z wtyczką RJ45 nie zerwie ci połączenia podczas konfiguracji .
odpowiedź 3 sierpnia 2013 przez użytkownika jarwi1972 Poziom 7 (17,900)
0 głosów
Adres wpisuje 192.168.1.1 ale router nie odpowiada robię to po kablu. Problem polega na tym że nie mogę się z nim połączyć pewnie adres dostępu zmieniony został na inny. Reset na nie podłączonym routerze? Raczej nie miało szans powodzenia.

Czekam na więcej pomysłów- wszystkie sposoby podręcznikowe zawiodły. Router nie resetuje się sposobami podanymi w instrukcji, a po domyślnym adresie IP nie można się z nim połączyć
odpowiedź 3 sierpnia 2013 przez użytkownika lokomisiek Poziom 4 (2,080)
0 głosów
"wszystkie podrecznikowe metoday zawiodly" ?

Nic innego - obawiam sie - nie ma. Probuj dokladnie jeszcze raz (strona 56):

To reset the router, locate the reset button (hole) on the rear panel of the unit. With the router powered on, use a
paperclip to hold the button down for 10 seconds. Release the button and the router will go through its reboot process.
Wait about 30 seconds to access the router. The default IP address is 192.168.0.1. When logging in, the username is
admin
and leave the password box empty.

Na wlaczonym routerze zrob wiec reset nieprzerwanie przez co najmniej 10 sekund i dopiero po co najmniej 30 sekundach lacz sie na 192.168.0.1.

Sprawdz dokladnie polaczenie (moze kabel ma ulamana wtyczke, przez co wylatuje lekko z gniazda i wydaje sie, ze siedzi, ale jednak nie kontaktuje - mam tak z 70% kablami w chacie), a takze inny port routera. Obserwuj diody.
odpowiedź 3 sierpnia 2013 przez użytkownika jeomax.co.uk Poziom 11 (475,040)
0 głosów
Witam,

Sprawdź jakie IP posiada Twój komputer po podłączeniu do niego routera. Być może będziesz musiał ustawić ręcznie IP - ustaw na kompie 192.168.0.3 i spróbuj nawiązać połączenie z routerem.

Pozdrawiam
odpowiedź 3 sierpnia 2013 przez użytkownika fanta6 Poziom 10 (192,280)
0 głosów
Na początek sprawdź, czy kabel jest na pewno sprawny. Czasami na wadliwym kablu komputer może wykrywać router, ale się z nim nie połączy.
Aby zresetować router w instrukcji wg. producenta jest podany czas 20 sek. więc upewnij się, że tyle trzymałeś.
Potem spróbuj zrobić tzw. hard reset. Przy włączonym routerze wciskasz przycisk reset, trzymasz 20 sek., ciągle trzymając wyłączasz zasilanie i po 5 sek włączasz ciągle trzymając i dopiero puszczasz.

Oczywiście w komputerze powinieneś mieć automatyczne ustawienie ip i dns.
odpowiedź 3 sierpnia 2013 przez użytkownika olszi Poziom 4 (1,670)
0 głosów
sprawdz na routerze jaki ma adres do komunikowania sie z nim-u mnie jest to napisane na spodniej stronie routera(tp link)....moj np ma 192.168.1.1-a inni podaja tu ze np 192.168.0.1-moze w tym tkwi blad ze wpisujesz nie ten adres co trzeba?
odpowiedź 4 sierpnia 2013 przez użytkownika zwolay Poziom 4 (2,020)
0 głosów
IP Jego routera to 192.168.0.1, tak jest napisane w manual'u
odpowiedź 4 sierpnia 2013 przez użytkownika fanta6 Poziom 10 (192,280)
...