No wiesz co ? Taki tekst usmazyles i tylko jeden znak interpunkcyjny (kropka na dodatek) ?? Niezla zacheta, juz widze, chetnych, co sprawdzaja ;-)
Jak pamietam DIRT3 korzysta z technologii multi-thread, tak wiec teoretycznie kazdy kolejny rdzen daje przyrost wydajnosci, ale do okreslonego limitu, jakim jest limit przepustowosci danych generowanych przez silnik dla obliczen CPU - powyzej ktorego nie ma juz przyrostu w ogole. Tak wiec im wiecej rdzeni, tym lepiej, ale zalozenie jest takie, ze sufitem jest owa przepustowosc (nieokreslona, niestety, a byloby to swietne rozwiazanie, gdyby kazdy producent umieszczal takie info w swojej grze, wowczas moznaby latwo sobie obliczyc, jakiego trzeba konkretnie procesora, a nie ze "4 rdzenie 2 GHz minimum"). Ten cel mozna osiagnac albo ladujac kolejne rdzenie, zamieniajac przykladowo Athlona X2 na Athlona X6, albo tez posiadawszy Phenoma X4 podkrecic go do okreslonego poziomu (niestety, nie powiem, jaki on jest z w/w powodu i nalezy go znalezc samemu).
http://www.hearselands.com/THU31/?page=ramblings-dirt3-cpu