Nie rozpoznano urządzenia USB - natrętny komunikat

+1 głos
wizyt: 3,073

Witam,

 Nerwy juz mi puszczają a na biurku pojawiły się wgniecenia po uderzeniach pięścią. pomocy.

 

Co chwilę, dosłownie co chwilę, wyskakuje mi z dźwięcznym *ping* komunikat w prawym dolnym rogu ekranu "Nie rozpoznano urządzenia USB". Po kliknięciu wyświetla się

USB Root Hub (portów 2)

-Nieużywany port

-Nieznane urządzenie 

 

I zalecenie, abym ponownie podłączyła urządzenie. Zonk polega na tym, że żadnego urządzenia nie podłączyłam.  

Problem ma miejsce od dłuższego czasu, ale ostatnio zrobił się tak natrętny, że nie idzie nic na tym komputerze zrobić.

Zaczęło się po awarii płyty głównej, a właściwie po powrocie laptopa z serwisu. Podobno wymieniali. Wtedy przestała działać wbudowana kamerka i mikrofon. Machnęłam ręką, i niesłusznie, bo niedługo szatany mnie przez to wezmą.

 

laptop to Toshiba Satellite A200 1gh

Proszę o radę, czy da się coś zrobić z tym "systemowo", czy też problem jest na pewno sprzętowy i trzba będzie bulić za naprawę?

Nie wiem, jakie dane są jeszcze potrzebne, jeśli będzie trzeba - podam.  

21 października 2011 w Laptopy przez użytkownika aelinne Poziom 1 (200)
   

4 odpowiedzi

+1 głos
Sugerowalbym zwrot laptopa z reklamacja, ze popsuli kolejna rzecz.
Moja zona jak oddala laptopa do tzw. "serwisu" na jedynie wymiane jackow audio, to zepsuli cala plyte glowna, laptop praktycznie do wyrzucenia albo sprzedazy na czesci. Szlag mnie trafil, bo bylem zagranica i nic nie moglem osobiscie.. a osobiscie to trzeba bylo isc do matolkow i zarysowac im te zaparkowane bryki na kwote, na jaka mnie okradli na tego lapka.

W sumie dosc duzo czyta sie o pogardliwym traktowaniu kobiet we wszelkich serwisach (komputerowe, samochodowe), glownie wynika to z ich nieznajomosci tematu PLUS zaplaty za usluge, ktora mozna dowolnie modyfikowac, na swoja korzysc oczywiscie.

Nie daj sie i zagroz serwisowi czyms realnym, o ile nie usuna usterki, ktora sami zrobili - razem z kamerka i mikrofonem :) Trzymam kciuki, chocby to miala byc tylko reinstalacja sterow.
odpowiedź 21 października 2011 przez użytkownika jeomax.co.uk Poziom 11 (475,040)
+1 głos
Niestesty ale większość serwisów to ściemniacze i złodzieje.
odpowiedź 21 października 2011 przez użytkownika lwses Poziom 6 (7,230)
+1 głos
Ja mam dokładnie to samo, tyle, że z lapkiem HP - po naprawie w serwisie przestała działać wbudowana kamerka. Niedawno zmieniałam system z XP na 7, ale nadal wyskakuje taki komunikat, co świadczy o uszkodzeniu samego urządzenia (kamerki - nadal nie działa a system nie potrafi jej wykryć) i nie jest to problem software'owy, bo wszelkie możliwe najnowsze sterowniki zainstalowane.
Deneralnie radziłabym oddać do serwisu i upierać się przy wersji, że od dnia poprzedniej naprawy zwyczajnie kamerka przestała działać a system też nie raczy jej wykryć. Dopilnować by osoba przyjmująca zgłoszenie wyraźnie zaznaczyła w formularzu taką sytuację, inaczej mogą zwyczajnie sprawę olać.
odpowiedź 22 października 2011 przez użytkownika nover Poziom 1 (160)
0 głosów
Niestety, problem jest taki, że zwlekałam z tą kwestią zbyt długo i wątpię czy przyjmą skargę...
Ale dziękuję.
odpowiedź 26 października 2011 przez użytkownika aelinne Poziom 1 (200)
...