Zablokowany... Pomocy!

–1 głos
wizyt: 15,839
Moja siostra ma tablet Prestigio MultiPad 10.1 Ultimate Duo. Wprowadziła 15 razy zły kod zabezpieczający, i teraz wyskakuje komunikat, "zbyt wiele prób narysowania wzoru" ; "Aby odblokować, zaloguj się za pomocą konta Google". Probem w tym, że konto pokazuje, że żadne z urządzeń z systemem Android nie jest kompatybline z owym mailem. Komputer po podłączeniu USB w ogóle go nie wyktywa, a tablet nie ma możliwości połączenia się z siecią, bo Wi-Fi jest wyłączone. Prosze pomóżcie. Co mogę zrobić, żeby go odblokować, a nie płacić jakiemuś cwaniaczkowi za naprawę. Najlepiej, jakby udało się bez utaty danych.
4 stycznia 2013 w Tablety przez użytkownika TomTrucker Poziom 2 (280)
   

17 odpowiedzi

0 głosów
bez utraty danych się nie obędzie...

TYLKO FACTORY RESET POMOŻE NIESTETY
odpowiedź 4 stycznia 2013 przez użytkownika adamk1985 Poziom 9 (52,800)
0 głosów
To jest PMP7100C?
odpowiedź 4 stycznia 2013 przez użytkownika lork__ Poziom 7 (19,210)
+1 głos
http://www.benchmark.pl/poradnik/zablokowany-8061.html ZAJRZYJ TU NIE CHCE POWIELAĆ WPISÓW...
odpowiedź 4 stycznia 2013 przez użytkownika adamk1985 Poziom 9 (52,800)
0 głosów
To jest na 99% - PMP7100D DUO
odpowiedź 4 stycznia 2013 przez użytkownika adamk1985 Poziom 9 (52,800)
+1 głos
jak jest na gwarancji to oddaj do serwisu i tyle... lekko naciągnij prawdę, że ekran nie łapie coś i się zablokował sprzet... i reklamujesz dlatego... oni odblokują i nie stwierdzą problemu - kwestia czasu tylko... :-)
odpowiedź 4 stycznia 2013 przez użytkownika adamk1985 Poziom 9 (52,800)
0 głosów
robią tak zeby na wszystkim zarobić...
odpowiedź 4 stycznia 2013 przez użytkownika adamk1985 Poziom 9 (52,800)
0 głosów
Tak dokładnie :D PMP7100D
odpowiedź 4 stycznia 2013 przez użytkownika TomTrucker Poziom 2 (280)
0 głosów
może spróbuj innego sposobu podłączenia do kompa, pod gniazdo RJ (com):

- http://www.multi-com.pl/index.php/pl_PL,details,id_pr,3618,menu_mode,categories.html

- http://allegro.pl/kabel-rj-45-samsung-micro-usb-s7070-nspro-ufs-i2923186748.html

nie majątek jest i można spróbować ewentualnie...
odpowiedź 4 stycznia 2013 przez użytkownika adamk1985 Poziom 9 (52,800)
0 głosów
Tylko co mi to da? :P Bo ja się nie znam aż tak na tym :D
odpowiedź 4 stycznia 2013 przez użytkownika TomTrucker Poziom 2 (280)
+1 głos
powinno być jakieś menu serwisowe na urządzeniu...

I W INSTRUKCJI TEŻ INFORMACJA WINNA SIĘ ZNAJDOWAĆ JAK JE WYWOŁAĆ...

RZĄDZA PIENIĄDZA I TYLE
odpowiedź 4 stycznia 2013 przez użytkownika adamk1985 Poziom 9 (52,800)
0 głosów
może komputer wykryje sprzęt... takie kable służą do łączenia telefonów komórkowych z komputerem celem ich serwisu...

przypuszczam że jeszcze jakiś soft potrzebny do tego ale nie bardzo się orientuję jaki...

proponuje tylko rozwiązania bo każde jest warte przemyślenia...
odpowiedź 4 stycznia 2013 przez użytkownika adamk1985 Poziom 9 (52,800)
0 głosów
zobacz czy nie ma czegoś takiego jak reset hole lub reset button w twoim urządzeniu... nie miałem w rękach to nie wiem a instrukcji nie będę przecież czytać po nocy...
odpowiedź 4 stycznia 2013 przez użytkownika adamk1985 Poziom 9 (52,800)
+1 głos
Heh... nie no... o tej porze to nie. Nie widziałem żadnego guzika resetu. I właśnie to jest irytujące. Nie ma nawet głupiego resetu ;/
odpowiedź 4 stycznia 2013 przez użytkownika TomTrucker Poziom 2 (280)
0 głosów
Zrob tak jak adamk1985, zmysl historyjke ze nie lapal palec dotyku i po kilku probach poprostu Cie zablokowalo. Na gwarancje.
odpowiedź 4 stycznia 2013 przez użytkownika Toczas Poziom 5 (2,990)
0 głosów
http://marketing.prestigio.com/$Customer_Support/Manuals/Tablet_PC/PMP7100D/PL_PMP7100%20QSG.pdf

instrukcja obsługi mówi że reset button to także przycisk on/off

teraz spróbuj różnyh konfiguracji długiego przytrzymania go z innymi np. volume...

Powodzenia.

Instrukcja mówi że:

"Przycisk Power/Reset
Włącza/wyłącza urządzenie; Usypia/Aktywuje urządzenie; resetuje urządzenie do wartości domyślnych"

PZDR
odpowiedź 5 stycznia 2013 przez użytkownika adamk1985 Poziom 9 (52,800)
+1 głos
NAPISZ CZY POMOGŁO BO WIELE OSÓB MA PODOBNY PROBLEM... ZAOSZCZĘDZĄ TROCHĘ KASY I NERWÓW... :-)
odpowiedź 5 stycznia 2013 przez użytkownika adamk1985 Poziom 9 (52,800)
0 głosów
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2448636.html#11668397 - KONIECZNIE PRZECZYTAJ I ZAMIEŚĆ FILM NA YOUTUBE DLA INNYCH JEŚLI SIĘ UDA
odpowiedź 5 stycznia 2013 przez użytkownika adamk1985 Poziom 9 (52,800)
...