Kwestia jest taka że telefon wziąłem w Play. Telefon ma dopiero 1.5 miesiąca a zaliczył już 2 naprawy -.-. Pierwsza w dniu podpisania umowy, czyli w dniu jego otrzymania, po wpisaniu kodu Pin zawieszał się i wyłączał. Więc go oddałem swoje 14 dni odczekałęm otrzymałem go spowrotem. Po 5 dniach telefon znowóz zaczął robić to samo. Oddałem swoje 14 dni odczekałem. Telefon odebrałem wczoraj, po 2 naprawie i co się okazuje ?! Aparat jest popsuty. Wcześniej zdjęcia robił normalnie, a teraz włączam go, a on sięnawet nie włącza. Postanowiłem nie od dawać telefonu do naprawy, tylko wgrałem najnowszego softa z Sony Ericssona. Aparat się włącza, ale niesamowicie trzeszczy, strzela, wyświetla co prawda o braz, ale tka przerywany, maxymalnie śniegiem przerywany, no dosłownie popsuty.
Moje pytania : (jeżeli mógłbym liczyć na pomoc :( )
1. Czy po aktualizacji oprogramowania z oficjalnej strony Sony Ericssona, przy pomocy płtyt dołączonej do telefonu, nie stracę gwarancji ? NA forach piszą że nie, bo to tylko aktualizacja.
2. Po ilu popsuciach telefonu należy się jego wymiana ?! Ludzie piszą że 3, inni że przy 4 pospuciu :/
3. Czy nei da się tego jakoś zrobić, żeby uniknąć kolejnych dni bez telefonu. Bo te łajzy z PLAY, nie mają niegdzie ( w żadnym z 4 punktów w moim mieście) telefonów zastępczych, bo ponoć powychodziły do klientó (piekna, neizawodna telefonia komórkoa :) )
Pozdrawiam .