Zapamiętaj
Rejestracja
Pytania
Bez odpowiedzi
Tagi
Kategorie
Użytkownicy
Zapytaj
Zapytaj
Benchmark.pl
The Boys: zwiastun 4 sezonu spływa krwią (tylko dla dorosłych)
Jaki PC do Senua’s Saga: Hellblade 2? Wymagania sprzętowe
Prime Gaming w maju. Tak dobrej oferty dawno nie było
Zaczęło się. Netflix wyciąga wtyczkę
Sprytny plan Google. Będą przypominać o aktualizacji aż do skutku
Świat w 2050 r. Ta mapa pokazuje, ile się zmieni
Kategorie
Komputery
(2,608)
Podzespoły PC
(5,326)
Peryferia
(759)
Monitory
(158)
Klawiatury
(81)
Myszki
(109)
Drukarki i skanery
(82)
Pamięć przenośna
(3)
Głośniki
(128)
Słuchawki
(137)
Mikrofony
(7)
Kontrolery gier
(34)
Kamerki internetowe
(3)
Inne peryferia
(8)
Urządzenia mobilne
(448)
Sieć i internet
(495)
Foto, audio, wideo
(481)
Gry
(494)
Konsole do gier
(65)
Oprogramowanie
(606)
Inne
(803)
Popularne tagi
komputer
problem
pc
karta-graficzna
laptop
zestaw
pomoc
gry
karta
monitor
procesor
płyta-główna
dysk
ram
graficzna
windows
Zatrybi.pl
»
Myszki
»
Razer DeathAdder glow-logo
Razer DeathAdder glow-logo
+1
głos
wizyt:
1,834
Witam! Wczoraj zakupilem mysz Razer DA przez pierwsze 3h logo na razera na myszy swiecialo lecz nie pulsowalo jak nalezy tylko przez jakis czas nie bylo potem sie pojawialo i dziwnie migalo ;/ Teraz juz z 5h wogule nie daje oznak zycia i nic sie nie swieci ;/ (Jak sie dobrze przyjze to widac bardzo slabe swiatelko wokol loga. Scroll dziala normalnie tzn swieci jak nalezy. Wszystkie sterowniki mam wgrane probowalem roznych wersji ale nic logo nie swieci ! Da sie to jakos zrobic czy tylko odeslac na gwarancje ( glupio jest o taki szczegol wysylac i czekac nie wiadomo ile na nowa lub naprawiona mysz) Prosze o pomoc
3 grudnia 2009
w
Myszki
przez użytkownika
konradstw
Poziom 2
(
280
)
Tweet
Zaloguj
lub
zarejestruj się
, aby odpowiedzieć na to pytanie.
9 odpowiedzi
0
głosów
oprocz tego ze podczas uzytkowania myszki nie widzisz nawet tego loga to odeslij na gwarancje ;] jest door2door wiec dzwonisz i masz ;]
odpowiedź
3 grudnia 2009
przez użytkownika
manioor
Poziom 6
(
7,800
)
Zaloguj
lub
zarejestruj się
, aby skomentować.
0
głosów
Jak beda mieli na stanie w mmv.pl ta myszke to wszystko potrwa troche ponad tydzien :), jezeli nie beda mieli i sklep zgodzi sie wystawic korekte to cos okolo -tyg ;D. Jezeli natomiast sklep nie zgodzi sie na korekte to zostaniesz bez myszki na bardzo dlugo dopoki mmv.pl nie sprowadzi prosto od razera nowej :D (ja tak czekam na barracudy hp-1 juz jakies 2.5 miesiaca :D)
odpowiedź
3 grudnia 2009
przez użytkownika
Pfourul
Poziom 3
(
730
)
Zaloguj
lub
zarejestruj się
, aby skomentować.
0
głosów
czyli nie da sie tego jakos naprawic? Przez jakis czas migalo dobrze a teraz wogule ;/
odpowiedź
3 grudnia 2009
przez użytkownika
konradstw
Poziom 2
(
280
)
Zaloguj
lub
zarejestruj się
, aby skomentować.
0
głosów
jak naprawisz we własnym zakresie stracisz gwarancje ,zadzwoń i się zapytaj w ile ci ją wymienią.
odpowiedź
3 grudnia 2009
przez użytkownika
helfi
Poziom 7
(
12,130
)
Zaloguj
lub
zarejestruj się
, aby skomentować.
–1
głos
Chłopie... podstawówkę skończyłeś?! (bez obrazy, ale takie błędy ortograficzne walisz, że aż mi się dźwiga)
odpowiedź
3 grudnia 2009
przez użytkownika
treposlaw
Poziom 4
(
1,600
)
Zaloguj
lub
zarejestruj się
, aby skomentować.
0
głosów
Po prostu ja wyslij, mysle ze zmieszcza sie w tydzien, max dwa, a jak by nie patrzec, dzialajace logo da Ci pewien komfort psychiczny :)
odpowiedź
3 grudnia 2009
przez użytkownika
GreQonE
Poziom 10
(
123,890
)
Zaloguj
lub
zarejestruj się
, aby skomentować.
0
głosów
Zauwazylem, ze logo czasem dziala normalnie ( raz na godzine sie zalaczy i dziala jak nalezy ) a nie moge po prostu korzystac z myszy i jakis czas przed koncem gwaracji zwrocic ja i powiedziec, ze przestalo swiecic?
odpowiedź
3 grudnia 2009
przez użytkownika
konradstw
Poziom 2
(
280
)
Zaloguj
lub
zarejestruj się
, aby skomentować.
0
głosów
Pierw zadzown i sie dowiedz czy maja je na stanie,
Bo ja juz wiem ze za klawe ktora wyslalem 3tyg temu przez komputronika dostane kase ;) (razer lycosa) bo sie z nia za dlugo bawia :)
odpowiedź
3 grudnia 2009
przez użytkownika
Pfourul
Poziom 3
(
730
)
Zaloguj
lub
zarejestruj się
, aby skomentować.
0
głosów
Jak ja kupywałem razera rok temu to dostalem gwarancje w "MMV" czy jakos tak na zielonej karteczce. W empiku powiedzieli mi że oni gwarancje załatwiają w tydzien, koszt przesylki oni oplacaja, ale czy wszystko bedzie cacy to za tydzien dopiero moge powiedziec bo swojego wyslalem (scroll sie wcisnal).
odpowiedź
3 grudnia 2009
przez użytkownika
Cr4sH
Poziom 5
(
4,620
)
Zaloguj
lub
zarejestruj się
, aby skomentować.
...