Błąd urządzenia We/Wy...

0 głosów
wizyt: 13,497

Witam

Otóż kupiłem nowy dysk Samsung Spinpoint F3 1TB i wszystko było w jak najlepszym pożądku, aż... pewnego dnia włączam komputer,a system (win 7) zaczął startować około 2-3 min lubi wiecej nie dało sie  nic przekopiować z jednej partycji na 2 itd... Poczytałem troche w necie ale nerwy mi puściły wiec zrobiłem format no i niby pomogło wszystko było dobrze przez około 3 tygodnie. Teraz zaczyna sie dziać to samo tylko, że teraz zaczyna dodatkowo podczas np wypakowywania czegoś winrarem lub 7zipem wyskakuje błąd urządzenia We/Wy. Da sie coś z tym zrobić czy zostaje już tylko gwarancja?  

4 maja 2010 w Dyski twarde przez użytkownika Mlody Poziom 5 (3,210)
   

3 odpowiedzi

0 głosów
 
Najlepsza odpowiedź
Ściągnij sobie program HD tune i przeprowadź error scan, ewentualnie możesz sprawdzić go na innej taśmie SATA, ale wątpliwa sprawa żeby to była przyczyna. Jeżeli HD tune pokaże błędy pozostaje Ci gwarancja bo nie ma się co bawić w naprawę BAD sektorów, fizycznych nie usuniesz żadnymi programami.
odpowiedź 4 maja 2010 przez użytkownika RAKU 44 Poziom 7 (10,150)
wybrane 9 listopada 2013 przez użytkownika TheSpeed
0 głosów
tak jak napisał RAKU 44 musisz przeprowadzić skanowanie dysku w poszukiwaniu błędnych sektorów, program HD Tune jest do tego bardzo dobry.

Tutaj masz link: http://www.dobreprogramy.pl/HD-Tune,Program,Windows,12177.html

jeżeli znajdzie Ci jakiekolwiek błędy, szybko rób kopię danych na inny dysk i odeślij na gwarancję!
odpowiedź 4 maja 2010 przez użytkownika fifek19 Poziom 5 (2,990)
0 głosów
HD tune pokazał błędy wysyłam dysk na gwarancję
odpowiedź 4 maja 2010 przez użytkownika Mlody Poziom 5 (3,210)
...