Zapewne informacje o ktorych piszesz sa z tej strony
http://support.asus.com.tw/repair/repair.aspx?no=201&SLanguage=pl-pl
Owszem, jest tam napisane, ze produkty zakupione po 1 listopada 1999 objete sa 3 letnia ograniczona gwarancja (cokolwiek "ograniczona gwarancja" znaczy). Jednak jest tam tez informacja, ze: "Przedstawiona informacja gwarancyjna nie dotyczy produktów OEM", a jestem prawie pewien ze twoja plyta jak i kazda inna czesc w twoim komputerze jest OEM, bo kazda czesc kupiles osobno i zlozyles komputer sam.
Wiec w tym przypadku twoja plyta mogla byc objeta roczna lub dwu-letnia gwarancja i dlatego dostales informacje, ze "plyta po gwarancji".
Dodatkowe informacje na dole tej strony, to:
◎ Długość gwarancji może się różnić regionalnie, proszę sprawdzić szczegóły w punkcie sprzedaży.
◎ Gwarancja nieważna w przypadku zniszczeń/dysfunkcji spowodowanej nieprawidłową obsługą/użyciem, zniszczeniem.
◎ Gwarancja nieważna, gdy system został rozmontowany przez użytkownika końcowego, zamiast autoryzowane centrum ASUS.